کد خبر: ۲۷۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 26
در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت توسط افراد سابقه‌دار در یکی از بیمارستان‌های شهرستان لنگرود، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ و پلیس امنیت عمومی به محل حادثه اعزام شدند

شفاآنلاین>سلامت> 2جوان شرور که در جریان درگیری در بیمارستان لنگرود به آنجا آسیب زده و فرد دیگری را به‌شدت مجروح کرده بودند، چند ساعت بعد در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش شفاآنلاین: سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی لنگرود در این‌باره گفت: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت توسط افراد سابقه‌دار در یکی از بیمارستان‌های شهرستان لنگرود، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ و پلیس امنیت عمومی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل مورد نظر مشخص شد، عاملان درگیری که به‌علت بیماری پدرشان به بیمارستان مراجعه کرده بودند با داماد خانواده اختلاف داشته و بعد از درگیری و ضرب و جرح وی با سلاح سرد از بیمارستان متواری شدند. اقدامات تخصصی و میدانی پلیس برای دستگیری این افراد آغاز شد و پس از تحقیقات صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی، متهمان سابقه‌دار شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان ۳۲ و ۳۵ ساله 2 قبضه سلاح سرد کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نیکویی، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: