کد خبر: ۲۷۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 25
در حال حاضر در ایران برخلاف باور عمومی کسب ثروت برای فارغ التحصیلان حوزه علوم انسانی نسبت به سایر رشته‌ها بسیار پیشرفت کرده و رشد قابل چشمگیری دارد.
شفاآنلاین>سلامت>مدیر امور فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی درباره نحوه ورود فارغ التحصیلان علوم انسانی و اجتماعی به بازار کار توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش شفاآنلاین:علی اصغر سعدآبادی، مدیر امور فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی  اظهار کرد: در حال حاضر در ایران برخلاف باور عمومی کسب ثروت برای فارغ التحصیلان حوزه علوم انسانی  نسبت به سایر رشته‌ها بسیار پیشرفت کرده و رشد قابل چشمگیری دارد.

او افزود: یکی از استارتاپ‌های موجود در قالب AR از محل مرکز نوآوری دانشکده علوم تربیتی، دانشکده علوم انسانی و  دانشکده کامپیوتر شکل گرفته که یک دوره آموزش ویژه و خاص به توان یابان ذهنی و کارآفرینان ارائه می‌دهد.

سعدآبادی تصریح کرد: معمولا آموزش خیلی از توان یابان ذهنی یا کارآفرینان ما تئوری بوده و همین معضل باعث شده تا ارتباط خوبی با شرکت‌های نوآور نداشته باشند بنابراین شیوه آموزش ها باید به شکل عملی تغییر شکل دهند.

 مدیر امور فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی ادامه داد: آموزش‌های استارتاپی در قالب AR با استفاده از تلفن همراه می توانند تصاویری را در مقابل دید افراد به وجود آورند تا آنان با زدن یک عینک محیط دیگری را در مقابل دیدمان خود تجسم کنند که این عامل یکی از استارتاپ‌های موفق ماست و می تواند کارکردهای خوبی از خود به نمایش بگذارد.

او اضافه کرد: یک استارت آپ دیگر در مرکز نوآوری دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی ایجاد شده که با کمک متخصصان دانشکده کامپیوتر می‌تواند تاریخ دوره‌های خاص مانند تاریخ هخامنشی یا تاریخ دیگری را با توجه به متن‌ها و تخصص‌های موجود آن زمان در مقابل دیدمان افراد ترسیم می‌کند تا آن ها بتوانند تمامی رویداد‌های آن دوران تاریخی را درک و لمس کنند که این عامل باعث می‌شود تا فارغ التحصیلان علوم انسانی و علوم اجتماعی در زمینه کسب و کار وارد شده و به صورت موفق عمل کنند و ایده های جدیدی برای این متخصصان در حوزه های استارتاپی ایجاد شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: