کد خبر: ۲۷۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 25
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد:
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات غیرحضوری باید به صورت مداوم توسط واحدهای تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد و ارتقاء کیفیت این خدمات به صورت دائمی در دستور کار خواهد بود.
شفاآنلاین>اجتماعی> مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ارائه خدمات غیرحضوری به جامعه تحت پوشش این سازمان را نیازمند بهره‌برداری از توان متخصصین برجسته حوزه فناوری اطلاعات عنوان واظهار کرد: در زمینه جذب کارشناسان و همکاری با شرکت‌ها محدودیتی نداشته و هدف اصلی ایجاد تحول اساسی در خدمات غیرحضوری است.

به گزارش شفاآنلاین:مصطفی سالاری در جلسه هفتگی بررسی وضعیت خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان طرح ۳۰۷۰ درحال اجرا است،  اظهار داشت: از ۳۰ خدمتی که برای غیرحضوری شدن آنها برنامه ریزی شده است، تاکنون ۲۰ خدمت غیرحضوری ارائه و انتظار می‌رود که روند ارتقاء کیفی و کمی خدمات غیرحضوری به صورت پایدار ادامه یابد.   

وی با بیان اینکه در جلسات هفتگی با حضور مدیران تأمین اجتماعی استان ها وضعیت سامانه‌های خدمات غیرحضوری بررسی می‌شود، گفت: در هر یک از این سامانه‌ها باید وضعیت خدمت رسانی و روند تغییرات صورت گرفته پس از غیرحضوری شدن سرویس مشخص باشد و ارزیابی درستی از خدمات غیرحضوری انجام شود.

سالاری هدف نهایی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی را افزایش رضایتمندی مردم برشمرد و افزود: با توجه به انتظارات برحق مردم و بویژه شیوع کرونا باید خدمات سازمان تأمین اجتماعی به گونه‌ای به مردم ارائه شود که نیازی به حضور و ازدحام در شعب و کارگزاری‌ها نباشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین یادآور شد: خدمات غیرحضوری باید به صورت مداوم توسط واحدهای تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد و ارتقاء کیفیت این خدمات به صورت دائمی در دستور کار خواهد بود.

علی‌اکبر ربیع‌زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: برای ارتقاء خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از تمام ظرفیت مجموعه‌های این سازمان و سایر شرکت ها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی، مسئولیت دریافت نظرات و رسیدگی به مطالبات جامعه هدف را برعهده دارد، گفت: نقطه نظراتی که درباره خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در سامانه CRM ثبت می‌شود، به دقت توسط واحدهای تخصصی بررسی می‌شود.

در این جلسه مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در زمینه اجرای طرح ۳۰۷۰ پرداختند.

براساس طرح ۳۰۷۰ که طی ماه‌های اخیر در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده،  به مرور ۳۰ خدمت غیرحضوری به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی اعم از بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان ارائه و با تکمیل طرح حدود ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی کاهش می‌یابد.

این خدمات از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار دارند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: