کد خبر: ۲۷۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 25
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، از انسداد مقطعی در محور چالوس، حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ (مرزن آباد تا دزدبن) به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری تا ۱۲ اسفند ۹۹ خبر داد.

شفاآنلاین>سلامت> رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، از انسداد مقطعی در محور چالوس، حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ (مرزن آباد تا دزدبن) به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری تا ۱۲ اسفند ۹۹ خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین: سرهنگ احد شیرانی با اشاره به عملیات کارگاه جاده‌ای که منجر به انسداد شده است، اظهار کرد: محور چالوس، حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ (مرزن آباد تا دزدبن) به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، از ساعت ۸ الی ۱۷ تا ۱۲ اسفند ۹۹، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌گردد.

وی با اشاره به محورهای مسدود شریانی گفت: محور شهداد - نهبندان و جاده قدیم پلدختر-خرم آباد هم مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به محورهای دارای انسداد فصلی گفت: محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال هم تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: