کد خبر: ۲۷۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 25
پزشک اورژانس یکی از بیمارستان‌های تگزاس به اتهام سرقت یک شیشه واکسن کرونا دستگیر و از محل کارش اخراج شد.

شفاآنلاین>سلامت> پزشک اورژانس یکی از بیمارستان‌های تگزاس به اتهام سرقت یک شیشه واکسن کرونا دستگیر و از محل کارش اخراج شد.

به گزارش شفاآنلاین: این پزشک تگزاسی که در سایت واکسیناسیون منطقه هریس مشغول به‌کار بود، در آخرین روزهای سال گذشته میلادی یک شیشه واکسن کرونا حاوی 9دوز واکسن را سرقت کرد تا به بستگانش تزریق کند. او یک‌هفته بعد زمانی که با یکی از همکارانش در حال صحبت بود از ماجرای سرقت شیشه واکسن گفت و همین باعث شد که همکار او ماجرای سرقت را به رئیس بیمارستان گزارش کند. به‌دنبال این ماجرا، تحقیقات درباره سرقت واکسن آغاز و با بررسی‌ دوربین‌های مداربسته شواهدی به‌دست آمد که نشان می‌داد پزشک تگزاسی که گوکال نام دارد باید بازداشت شود.

با دستگیری او، مسئولان بیمارستان اعلام کردند که وی به‌دلیل سوءاستفاده از مسئولیتش و همچنین سرقت از بودجه دولتی از کار اخراج شده است. همچنین دادستان منطقه هریس نیز گفت که این مرد قصد داشته با سوءاستفاده از موقعیت خود، خانواده‌اش را زودتر از بقیه افراد جامعه واکسینه کند و باید در این زمینه پاسخگو باشد. قرار است این مرد به‌زودی در دادگاه به اتهام سرقت محاکمه شود و احتمال دارد که به یک‌سال حبس و پرداخت 4هزار دلار جریمه محکوم شود. گوکال پزشک اورژانس در هیوستون است که در جریان یک‌دهه فعالیتش در بیمارستان‌های مختلف مشغول به‌کار بوده است. روزنامه همشهری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: