کد خبر: ۲۷۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 24
بسیار مهم است که والدین با فرزندان خود دوست باشند و به او اجازه صحبت کردن در مورد مشکلات‌شان را بدهند همچنین تفاوت سلیقه‌ها را بپذیرند و در صورت بروز رفتارهایی که به نظر آنها اشتباه است
شفاآنلاین>سلامت جنسی>دکتر امیر مدیر درباره سلامت جنسی مردان در جوانی و بزرگسالی اظهار کرد: رفتارهای جنسی در صورت نداشتن الگوی مناسب و آموزش درست می‌توانند نتایج پر خطری از لحاظ اجتماعی، عاطفی، جسمی و بهداشتی داشته باشند.

به گزارش شفاآنلاین:مدیر با بیان اینکه روابط نادرست جنسی و سرخوردگی‌های آن در جوانان می‌تواند زمینه‌ساز اعتیاد به مواد مخدر باشد، افزود: مصرف مواد مخدر در میان افرادی که در سنین پایین‌تر اقدام به فعالیت جنسی می‌کنند شایع‌تر است.

مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران خاطرنشان کرد: آلودگی به ویروس‌هایی که از طریق جنسی منتقل می‌شوند برای همیشه با فرد همراه است و آلودگی با اغلب آنها هیچ‌گونه درمان قطعی و همیشگی ندارد لذا در این زمینه آموزش روابط جنسی سالم، درست و روش‌های جلوگیری از بیماری‌های جنسی برای پیشگیری از مخاطراتی نظیر اعتیاد، عفونت‌های جنسی، بارداری‌های ناخواسته و آسیب‌های جبران‌ناپذیر بعدی آن بسیار ضروری است.

وی یادآور شد: ‌ بسیار مهم است که والدین با فرزندان خود دوست باشند و به او اجازه صحبت کردن در مورد مشکلات‌شان را بدهند همچنین تفاوت سلیقه‌ها را بپذیرند و در صورت بروز رفتارهایی که به نظر آنها اشتباه است به هیچ عنوان فرزند خود را از خانواده طرد نکنند چرا که قطع روابط صمیمی با اعضای خانواده زمینه بروز آسیب‌های شدید و جبران ناپذیری را فراهم خواهد کرد.

مدیر با بیان اینکه سبک زندگی ارتباط تنگاتنگی با سلامت عمومی و سلامت جنسی دارد، گفت: استعمال مواد مخدر و محرک‌ها در هر نوع و اندازه باعث تخریب امیال جنسی و مشکلات نعوظ خواهد شد علاوه بر اینکه رفتارهای جنسی همراه با مصرف این مواد بسیار مخاطره انگیز است.

وی ادامه داد: مصرف دخانیات با ازبین بردن سلامت عروق و اعصاب توانایی جنسی و جسمی را تهدید می‌کنند.

مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی یادآور شد: سبک زندگی سالم همچون کاهش مصرف نمک، افزایش استفاده از سبزیجات و میوه‌جات تازه و فعالیت بدنی و ورزشی مداوم علاوه بر نشاط روحی سلامت بدنی و جنسی افراد را نیز فراهم می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال‌های ابتدایی زندگی مشترک بسیاری از آقایان دچار زودانزالی هستند، گفت: در برخی از موارد این مشکل به مرور زمان برطرف می‌شود اما در صورتی که این مسئله برای زوجین سبب مشکل شد باید درمان شود.

مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی اضافه کرد: آنچه که در درمان بسیار مهم بوده این است که این افراد از پذیرفتن قرص‌ها یا داروها با اثرات و عوارض ناشناخته حتی با اسامی گیاهی باید خودداری کنند همچنین مواد مخدر و داروهای خواب‌آور ممکن است زمان انزال را طولانی‌تر کند ولی باعث ایجاد مشکلات جنسی و سایر مشکلات عمیق‌تر خانوادگی می‌‌شود.

مدیر عنوان کرد‌: در سنین بالاتر کاهش میل جنسی عارضه شایعی است اما آنچه که بسیار حائز اهمیت بوده این است که اختلال نعوظ ممکن است همراه با بیماری‌های زمینه‌ای باشد بنابراین کنترل فشار خون، قند خون و چربی‌ها از عناصر پیشگیری مهم هستند.
برچسب ها: سلامت جنسی ، مردان ، روابط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: