کد خبر: ۲۷۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 22
این اقلام قبل از شروع طرح زمستان در بین استان‌ها تقسیم شده است که شامل تجهیزات امدادی، چون بیش از ۹ هزار کفش و ۴۰ هزار البسه گرم است.
شفاآنلاین>سلامت>معاون سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: انبارهای هلال احمر تا حد استاندارد فاصله دارد، اما نسبت به گذشته بهتر است.
شفاآنلاین>سلامت>سعید متانی معاون لجستیک سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر   با اشاره به آخرین وضعیت انبار‌های هلال احمر اظهار کرد: هم اکنون شرایط انبار‌های هلال احمر در مقایسه با گذشته بهتر است، اما همچنان تا حد استاندارد فاصله دارد و در حال حاضر بودجه‌ای از سوی دولت برای تامین انبار‌های هلال احمر اختصاص داده شده است که در این راستان تشریفات مناقصه انجام و شرکت‌ها مشخص شدند.

او با اشاره اینکه  اقلام زیستی شامل چادر، پتو، موکت و تغذیه‌ای تهیه و در حال تحویل به سازمان امداد و نجات است، گفت: این اقلام قبل از شروع طرح زمستان در بین استان‌ها تقسیم شده است که شامل تجهیزات امدادی، چون بیش از ۹ هزار کفش و ۴۰ هزار البسه گرم است.

معاون لجستیک سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: همچنین  ۱۶ دستگاه لیفتراک و ۴۰ دستگاه خودرو امدادی به زودی برای انجام عملیات های امدادی تامین خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: