کد خبر: ۲۷۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 20
هیچ‌یک از ۱۴ داوطلب واکسن کرونا عوارض نداشته‌اند، حال داوطلبین خوب است و سومین مرحله تزریق نیز امروز انجام خواهد شد؛ با ادامه این روند ظرف سه ماه آتی به تولید ۱۲ تا ۱۴ میلیون دوز واکسن ایرانی خواهیم رسید

شفاآنلاین>سلامت> رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: حال ۱۴ نفری که واکسن «کوو ایران برکت» به آنها تزریق شده خوب است و هیچ عوارضی نداشته‌اند و تا سه ماه آتی به ظرفیت تولید ۱۲ تا ۱۴ میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا خواهیم رسید.

به گزارش شفاآنلاین: محمد مخبر دیروز در حاشیه آیین رونمایی از محصولات جدید در حوزه مکمل‌ها، مواد اولیه دارویی و دارو‌های ایورمکتین و موکوسیل که در شهرک دارویی برکت البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: هیچ‌یک از ۱۴ داوطلب واکسن کرونا عوارض نداشته‌اند، حال داوطلبین خوب است و سومین مرحله تزریق نیز امروز انجام خواهد شد؛ با ادامه این روند ظرف سه ماه آتی به تولید ۱۲ تا ۱۴ میلیون دوز واکسن ایرانی خواهیم رسید.

وی گفت: واکسن کرونا ایرانی که توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) طبق پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت ساخته شده و خوشبختانه تا امروز که دو مرحله از آن طی شده است روند خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)   گفت:  تولید آزمایشگاهی واکسن در دستور کار ستاد اجرایی قرار گرفته است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: