کد خبر: ۲۷۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۹ - 2021January 19
طراحی موتور توسط متخصصان داخلی آغاز شد و نمونه آزمایشی آن از نظر مصرف سوخت، توان، آلایندگی و استاندارد به نتیجه و ثمر رسیده است.
شفاآنلاین>سلامت>عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید بر اینکه واردات خودروهای دست‌دوم از مناطق آزاد به سرزمین اصلی مورد مخالفت قرار دارد، تصریح کرد: هیچ کس در کشور به این راه میدان نخواهد داد. 
به گزارش شفاآنلاین: "علی آقامحمدی" در مراسم رونمایی از موتور سه سیلندر ملی ابراز امیدواری کرد تولیدات با حجم و داخلی‌سازی بیشتری انجام شود تا به قیمت‌های مناسب‌تری در فروش خودرو برسیم و همه جامعه از آن منتفع شوند و در واقع خدمت به مردم با افزایش تولید محقق می‌شود.
همچنین «مصطفی میرسلیم» نماینده مردم در تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: قرار بود ساخت این موتور سه سیلندر با همکاری یک شرکت آلمانی (ماهله) انجام شود که راضی به آن نبودیم. به گفته وی، شرکت ماهله در سال ۹۶ و همزمان با اعمال تحریم‌ها از همکاری سرباز زد و مدت دو سال اجرای پروژه به تعویق افتاد.
میرسلیم خاطرنشان کرد: طراحی موتور توسط متخصصان داخلی آغاز شد و نمونه آزمایشی آن از نظر مصرف سوخت، توان، آلایندگی و استاندارد به نتیجه و ثمر رسیده است. وی گفت: موتور تولید شده، دستاورد بسیار خوبی است که بدون وابستگی به خارج انجام شده، اما برای تولید انبوه نیاز به سرمایه‌گذاری دارد.
موسس مرکز ملی موتور ایران ابراز امیدواری کرد: دولت و مجلس از سرمایه‌گذاری در این طرح استقبال کنند و در نهایت با کاهش مصرف سوخت که ایجاد می‌شود، پاسخ این سرمایه‌گذاری را دریافت خواهند کرد.
آفتاب یزد
برچسب ها: تاکید ، خودرو ، مناطق آزاد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: