کد خبر: ۲۷۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۹ - 2021January 19
مجید ابهری
هولوگان‌های سیاسی در کنار لمپن‌های بین قاره ای، آنچنان بازار سیاست را مغشوش می‌کنند که ردیف کردن مجدد وتنظیم منطقی آنها مدتها طول خواهد کشید.
شفاآنلاین>سلامت>گاه غفلت ما فرزندان آدم، سرنوشت سیاهی را رقم می‌زند که تا پایان عمر ما را رها نمی‌سازد. تلخکامی‌های زندگی بسیار بیشتر و عمیق‌تر از هر رنجش و آزاری ما را آزرده می‌سازند.
به گزارش شفاآنلاین: اگر امید به روشنایی‌های آینده در قلب نباشد چشم باز کردن بعد از هرخفتن، خود مرگی است تلخ‌تر از مرگ واقعی. هولوگان‌های سیاسی در کنار لمپن‌های بین قاره ای، آنچنان بازار سیاست را مغشوش می‌کنند که ردیف کردن مجدد وتنظیم منطقی آنها مدتها طول خواهد کشید. غارتگران عرصه سرمایه داری که دوام وحیات خویش را در زوال وغارت کشورها ومردم دنیای سوم می‌بینند؛ با اسباب بازیهای رنگارنگ جنگی و انواع مختلف دستاوردهای صنعتی وفناوری
در راستای غارت منابع مورد نیاز خود حرکت می‌کنند.
جنگ افروزی‌های منطقه‌ای ناشی از تقسیم قطب‌های انرژی، تکنیک و دانش بهترین بازار آزمون و خطا برای چپاول منابع خدادادی آنها می‌باشد. سرگرم نمودن کشورهای جهان سوم با پدیده‌های خوفناک سیاسی مثل طالبان و بوکو حرام و خداستیزانی مثل فارک و چپهای افراطی بهترین لولو‌های
سر خرمن در راستای غارت منابع اینگونه ممالک می‌باشد. سپس
برای انزوا و فنای عروسک‌های خیمه شب بازی خود شروع به مطالبه دستمزدهای هنگفت می‌نمایند. در هر مقطع از زمان عروسکی دست ساز با فرم وظاهر کاملا مختلف به صحنه وارد می‌کنند.مثلا در هیبت یک دیکتاتور خونخوار مثل پینوشه وصدام ظاهر می‌شوند. یکی از کازینوداران امریکا که تا بحال سابقه اداره حتی یک مغازه در سوابقش نیست به ریاست جمهوری بزرگترین قدرت اقتصادی و نظامی جهان انتخاب می‌شود و مصیبت از همین جا آغاز می‌گردد. فشار‌های سخت که براثر لابی صهیونیزم و کانون آیپک به ایران وارد می‌شود ناجوانمردانه‌ترین فشارهای تاریخ است. تولیت و صاحب بزرگترین دموکراسی جهان در فضای ادعا در مورد انتخابات ریاست جمهوری حاضر، کریه‌ترین چهره خویش را نشان می‌دهد. ۵کشته در پارلمان یک حکومت دموکراتیک نشان از بی‌اساس بودن ادعاهایشان دارد. رئیس جمهور چند چهره که ابتدا خود از تظاهر‌کنندگان خواسته بود به کنگره حمله کنند و انتخابات را باطل نمایند حالا بخاطر افتضاح بین‌المللی،اغتشاش را محکوم و از مردم در خواست ارامش وخونسردی می‌نماید. ترامپ حتی در تابوت سیاسی خود نیز خواستار تحریم چند نهاد وفرد ایرانی شده؛ نوشداروی او دیگر سودی نداشته و ماهیت منافقانه دونالد بر دوست ودشمن اشکار گردید. بدترین حرکت در کنگره ۱۰رای موافق به استیضاح وی ازسوی هم حزبی‌های وی بود. براساس عقاید ما مسلمانان اگر خدا روی از بنده خود بگرداند؛دوست نشسته برسفره هم مخالف گردد.
آفتاب یزد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: