کد خبر: ۲۷۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۹ - 2021January 15
شروع ساخت این ایستگاه بستگی به این دارد که پیمانکار سرمایه گذار از منابع مجتمع ایستگاهی استفاده کند، طراحی‌ها در حال نهایی شدن است
شفاآنلاین>سلامت>امام گفت: توسعه شمالی خط ۳ را در برنامه‌ها قرار داده ایم و طراحی‌ها انجام شده، اما فعلا این کار عملیاتی نشده است.
به گزارش شفاآنلاین:علی امام مدیر عامل شرکت متروی تهران  اظهار کرد: در آن زمانی که خط ۳ مترو احداث می‌شد، برنامه توسعه به شکلی بوده که بالاتر از ایستگاه مترو نوبنیاد، سه راهی قرار داده شده تا روزی ایستگاه مترو به زعفرانیه و پاسداران نیز برسد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه منابع نقدینگی خیلی محدودی در اختیار داریم، اولویت ما اتمام خط ۶ و ۷ مترو است و اگر بخواهیم کار جدیدی را شروع کنیم باید از منابع غیر نقد استفاده کنیم، به همین دلیل با منطقه یک تفاهمی داشتیم که املاکی را در قالب مجمتع ایستگاهی و یا منابعی که بتوان به سرمایه گذار ارائه داد را معرفی کنیم و توسعه شمالی خط ۳ را نیز در برنامه‌ها قرار داده ایم، اما فعلا این کار عملیاتی نشده است.

امام بیان کرد: این خط از ایستگاه نوبنیاد جدا می‌شود و به سمت خیابان نیاوران، تجریش و زعفرانیه خواهد رفت و احتمالا سه ایستگاه در این قسمت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران افزود: شروع ساخت این ایستگاه بستگی به این دارد که پیمانکار سرمایه گذار از منابع مجتمع ایستگاهی استفاده کند، طراحی‌ها در حال نهایی شدن است و بعد از آن اسناد و مدارک تهیه می شود تا اگر با شرکت مپنا تفاهم نامه‌ها انجام شد قراداد را به امضاء برسانیم و اگر با این شرکت به تفاهم نرسیدیم فراخوانی برای جذب سرمایه گذاران دیگر اعلام خواهیم کرد.

وی گفت: بنا بر این است که در همین دوره مدیریت شهری این کار با همکاری شهرداری منطقه یک شروع شود، در حالت خوشبینانه انجام این کار بین  ۳ تا ۴ سال زمان نیاز دارد.
برچسب ها: مترو ، پاسداران ، زعفرانیه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: