کد خبر: ۲۷۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۹ - 2021January 13
نباید فراموش کنیم که مهم‌ترین و اثربخش‌ترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها است

شفاآنلاین>سلامت> سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مسئولان در هر سه قوه باید مانند مقام معظم رهبری اصول بهداشتی مقابله با کرونا را جدی‌تر رعایت کنند.

به گزارش شفاآنلاین: سیما سادات لاری، در واکنش به درخواست رئیس مجلس از وزیر راه برای برداشتن ماسک و تاثیر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صحن مجلس بر فرهنگ‌سازی جامعه، بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک باید از طرف همه‌ی افراد و به خصوص مسئولان کشور جدی گرفته شود. همان طور که مقام معظم رهبری در همه جلسات از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته‌اند و همواره از ماسک استفاده کرده‌اند.


وی ادامه داد: بنابراین مسئولان در هر سه قوه نیز باید این اصول بهداشتی را جدی‌تر رعایت کنند.

لاری در مورد لزوم جدی گرفتن این موارد از طرف ستاد کرونا و وزارت بهداشت، افزود: این موضوع از طرف وزارت بهداشت همواره مورد تاکید بوده و خوشبختانه بخش زیادی از مردم این همراهی و همکاری را برای حفظ سلامت یکدیگر دارند و میزان استفاده از ماسک در حال حاضر به نسبت بهار و تابستان بسیار بیشتر شده که جای قدردانی دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: نباید فراموش کنیم که مهم‌ترین و اثربخش‌ترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها است.

وی در پایان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک از طرف مسئولان منجر به فرهنگ‌سازی در جامعه می‌شود که البته همکاری مناسبی در این زمینه نیز در ماه‌های اخیر اتفاق افتاده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: