کد خبر: ۲۷۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۹ - 2021January 13
روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت پايتخت گزارشي را در خصوص فک پلمب غير قانوني سفره خانه اي در حوالي تهرانسر که قبلا به علت بي توجهي به دستورالعمل هاي ابلاغي ستاد ملي کرونا وعدم رعايت پروتکل هاي بهداشتي پلمب شده بود و اين بار نيز به دور از چشم ماموران اقدام به انجام فعاليت پنهاني وسرويس دهي به مشتريان مي کرد، دريافت کردند.

شفاآنلاین>اجتماعی> سفره خانه متخلفي که به علت بي توجهي به دستورالعمل هاي ابلاغي ستاد ملي کرونا وعدم رعايت پروتکل هاي بهداشتي پلمب شده بود ، با هوشياري ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت پايتخت مجدد پس از فک پلمب غير قانوني و تکرار تخلفات مذکور پلمب شد. 
 
 
به گزارش شفاآنلاین: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومي پليس امنيت پايتخت گزارشي را در خصوص فک پلمب غير قانوني سفره خانه اي در حوالي تهرانسر که قبلا به علت بي توجهي به دستورالعمل هاي ابلاغي ستاد ملي کرونا وعدم رعايت  پروتکل هاي بهداشتي پلمب شده بود و اين بار نيز  به دور از چشم ماموران اقدام به انجام فعاليت پنهاني وسرويس دهي به مشتريان  مي کرد، دريافت کردند.
در اين گزارش امده است، ماموران بلافاصله براي تاييد صحت و سقم خبر  به ادرس اعلامي مراجعه که مشخص شد متصدي با نيمه باز گذاشتن درب سفره خانه اقدام به عرضه قليان به مشتريان مي کرد.
در پايان اين گزارش آمده است، ماموران نيز پس هماهنگي هاي  قضايي در روزبیست و سوم دی ماه اقدام به پلمب مجدد سفره خانه نموده و متصدي مربوطه را به علت فک غير قانوني و همچنين عدم رعايت پروتکل هاي بهداشتي و عرضه قليان دستگير و جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: