کد خبر: ۲۷۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۹ - 2021January 13
از حسن‌نیت قطر و نقش‌آفرینی سازنده در منطقه و مناسبات ایران و کشورهای عربی استقبال می‌کنیم و به رایزنی‌های نزدیک در این زمینه ادامه می‌دهیم.
شفاآنلاین>سلامت>علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری دیروز خود درباره درخواست قطر از کشورهای عربی برای تجدیدنظر در روابط با ایران و اقدامات عملی برداشته شده در این زمینه گفت: روابط و همکاری‌های ایران و قطر در مسیر قابل قبولی در حال پیش رفتن است؛ هر چند ظرفیت‌های همکاری‌های دو کشور بیشتر از این است و امیدواریم دو ملت بتوانند به حداکثر ظرفیت‌ها دست یابند.
به گزارش شفاآنلاین: وی گفت: جمهوری اسلامی همیشه از کاهش تنش‌های منطقه حمایت کرده و تلاش داشته امنیت منطقه توسط کشورهای منطقه تامین شود. از حسن‌نیت قطر و نقش‌آفرینی سازنده در منطقه و مناسبات ایران و کشورهای عربی استقبال می‌کنیم و به رایزنی‌های نزدیک در این زمینه ادامه می‌دهیم.ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود نیز به موضوع تولید و واردات واکسن کرونا اشاره کرد و گفت: این گزاره که دولت سرمایه‌گذاری بیشتر بر واردات واکسن داشته، صحیح نیست. همواره تکرار کرده‌ایم که تولید واکسن و واردات آن همزمان و در موازات هم پیش می‌روند و هیچ‌کدام خللی در روند انجام دیگری ایجاد نمی‌کند و سیاست دولت حمایت از سلامت مردم است. وی اضافه کرد: خوشبختانه هم در زمینه خرید و هم در زمینه تولید توفیقات خوبی به دست آمده است بنابراین بحث اولویت نیست. آنچه برای ما بنیادی‌تر است، تولید داخل است و آنچه امروز باید به سلامت مردم پاسخ دهیم، پیگیری همزمان و موازی یعنی هر دو در کنار هم است.
جهان صنعت
برچسب ها: واردات ، واکسن ، موازات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: