کد خبر: ۲۷۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۹ - 2021January 12
ناظر عالی اجرای طرح شهید سردار قاسم سلیمانی در ۶ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در بازدید از استان خراسان شمالی، روند اجرای این طرح را مورد ارزیابی قرار داد و از نزدیک در جریان چگونگی اجرای این طرح قرار گرفت.

شفاآنلاین>سلامت> ناظر عالی اجرای طرح شهید سردار قاسم سلیمانی در ۶ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در بازدید از استان خراسان شمالی، روند اجرای این طرح را مورد ارزیابی قرار داد و از نزدیک در جریان چگونگی اجرای این طرح قرار گرفت.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر سیماسادات لاری ناظر عالی وزارت بهداشت در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در ۶ دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مازندران، گلستان، بابل، بجنورد و دانشکده اسفراین از استان خراسان شمالی به منظور نظارت بر اجرای هرچه بهتر طرح شهید قاسم سلیمانی بازدید کرد.

وی در ابتدای این سفر از مرکز بهداشت باقرخان شهرستان بجنورد بازدید کرد و در جریان چگونگی شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا براساس مراحل مختلف طرح شهید قاسم سلیمانی از جمله حمایت، نظارت و مراقبت قرار گرفت.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت در جریان این بازدید، طی تماس با چند بیمار قطعی مبتلا به کرونا، میزان رضایت آنها را از روند رسیدگی درمان جویا شد.
 
دکتر لاری در ادامه این سفر از پایگاه بسیج امام موسی (ع) بازدید کرد و پس از دریافت گزارش این مرکز، برنامه‌های حمایتی بسیج و سپاه شهرستان بجنورد را مورد تقدیر قرار داد و بر حرکت همه جانبه در این مسیر توسط این دو نهاد تاکید کرد.
 
وی در بازدید از بیمارستان امام علی (ع) شهرستان بجنورد به عنوان یکی از بیمارستان‌های درمان بیماران کرونایی، بر چگونگی اجرای دقیق تست PCR و همچنین نظارت بیشتر و بررسی کامل مراحل شناسایی درمان و ترخیص بیماران کرونایی، تاکید کرد.
 
سخنگوی وزارت بهداشت در حاشیه بازدید خود از استان خراسان شمالی در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد شرکت کرد و ساخت این مجموعه را اتفاقی مبارک و خوشایند برای دانشجویان دانست.
 
گفتنی است؛ این زمین چمن در متراز ۱۲۰۰ مترمربع به مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان طی سه ماه ساخته و به بهره برداری رسیده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: