کد خبر: ۲۷۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۹ - 2021January 12
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد این دانشگاه در ارزیابی کل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.

شفاآنلاین>سلامت> معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد این دانشگاه در ارزیابی کل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین: حسین دهقانی گفت: نتیجه ارزیابی عملکرد سال ۹۸ دستگاه‌های اجرایی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد که دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از میان تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، موفق به کسب رتبه اول شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سطح استان نیز موفق به کسب رتبه اول در گروه سلامت شده و با تلاش همکاران در میان ۴۹ دستگاه اجرایی استان هم رتبه چهارم را کسب کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی با عنوان "جشنواره شهید رجایی" هر سال در ۲ بعد شاخص‌های عمومی (محورهای اصلاح ساختار، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب و کار، ارتقای سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، استقرار نظام مدیریت عملکرد) و اختصاصی (محورهای درمان، بهداشتی، غذا و دارو، آموزشی، تحقیقات و فناوری، طب سنتی) صورت می‌گیرد.

وی گفت: باتوجه به شرایط کرونا، ارزیابی عملکرد سال ۹۸ با تاخیر و تمدید زمان مواجه بود و مدت زمان جمع‌بندی و ثبت مستندات در سامانه ارزیابی عملکرد از ۱۶ فروردین ماه آغاز شد که تا ۳۱ خرداد ادامه داشت.

دهقانی افزود: همچنین تعداد ۱۰ نفر از کارشناسان به طور مستقیم و ۵۰ نفر غیر مستقیم در این مدت مشغول تهیه مستندات مورد نیاز طبق فرمت اعلامی بوده‌اند و در این خصوص یک جلسه کارگاه آموزشی برای رابطان اصلی سامانه ارزیابی عملکرد به منظور آشنایی هرچه بیشتر این کارکنان با توجه به تغییر قالب مستندات و شرایط خاص به وجود آمده توسط مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری برگزار شد.

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دانشگاه نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته دانشگاه در ارزیابی عملکرد جزو پنج دانشگاه آخر بوده که با تلاش همکاران در سال ۹۸، در مقام اول و جزو پنج دانشگاه برتر کشور قرار گرفته است.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی را زیر پوشش دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: