کد خبر: ۲۶۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - 2020December 02
با اجرای این محدودیت‌ها ۸۷ شهر از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند.
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به رئیس مجلس شورای اعلام کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا برگزاری جلسات بیش از ۱۵ نفره در شهرهای با وضعیت قرمز مانند تهران ممنوع است و این مصوبه در برگزاری جلسات مجلس لحاظ شود.

 به گزارش شفاآنلاین:سعید نمکی در این نامه به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس نوشت: طبق مصوبه چهل و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در ۲۴ آبان ۹۹، برگزاری جلسات در شهرهای قرمز تا سقف ۱۵ نفر با رعایت بقیه پروتکل مربوطه مجاز است و کلان شهر تهران نیز مبتنی بر شاخص موجود تا دو هفته آینده از وضعیت قرمز برخوردار است. لذا خواهشمند است دستور فرمایید مفاد مصوبه مذکور در برگزاری جلسات مجلس محترم لحاظ گردد.

محدودیت‌های جدید کرونایی از شنبه اول آذر در ۴۴۸ شهر شامل ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر با وضعیت نارنجی و ۸۰ شهر با وضعیت زرد به مدت دو هفته اجرا می‌شود.

بر اساس این محدودیت‌ها مشاغل غیر ضروری در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل می‌شوند، ادارات دولتی در حد تعطیل و با حداقل کارکنان فعالیت می‌کنند، تردد بین شهری با خودروهای پلاک غیر بومی ممنوع است و هر گونه تردد با خودرو از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرهای قرمز ممنوع است. با اجرای این محدودیت‌ها ۸۷ شهر از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند.

بر اساس این مصوبه برگزاری جلسات بالای ۱۵ نفر در شهرهای قرمز، جلسات بالای ۲۰ نفر در شهرهای نارنجی ممنوع است.

برچسب ها: جلسات ، قرمز ، ممنوع
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: