کد خبر: ۲۶۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - 2020December 01
سرکار عالی در حوزه طب سنتی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.
شفاآنلاین>سلامت>دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر نفیسه حسینی یکتا را به عنوان مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

 به گزارش شفاآنلاین:در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ پیرو ابلاغ سرپرستی شماره ۸۴۱/۱۰۰ مورخه ۱۲/۵/۹۹ و با توجه به سوابق علمی و اجرائی سرکار عالی در حوزه طب سنتی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.
 
متن این حکم به شرح زیر است:
 
سرکار خانم دکتر نفیسه حسینی یکتا
عضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  پیرو ابلاغ سرپرستی شماره ۸۴۱/۱۰۰ مورخه ۱۲/۵/۹۹ و با توجه به سوابق علمی و اجرائی سرکار عالی در حوزه طب سنتی، بموجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب میشوید. 
امید است با توکل به درگاه خداوند متعال و با استفاده از توان تخصصی، ظرفیتها و توانمندیهای علمی و اجرایی موجود در تبیین جایگاه واقعی طب ایرانی و مکمل از طریق ایجاد بسترهای لازم اخلاقی، فرهنگی، نرم افزاری و سخت افزاری و انجام شایسته وظایف موفق و مؤید باشید.

وبدا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آبتین جنت سرشت
|
Canada
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
خانم دکتر نفيسه حسينى يكتا بر اساس اطلاعات ثبت شركت ها، بفرمایند سمت ایشان در این شرکتها چیست ؟ آیا دفاع از طب سنتی همراه با سمت های دولتی و غیر دولتی معنایی دارد ؟در تضاد با هم نیستند ؟
کد ملی 038364xxxx
طلای سبز طوبی
حکمت سرای ایرانیان طوبی
انجمن طب سنتی ایران
سفیر تجارت دانا ایرانیان
آوای تندرستی لیان نوتریکا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: