کد خبر: ۲۶۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - 2020November 27
حدود نیمی از موارد ناباروری‌ علل زنانه دارند که می‌تواند ناشی از اختلال در عملکرد یا ساختار اندام‌های تولیدمثلی و یا اختلالات هورمونی و متابولیکی باشد.

شفاآنلاین>سلامت جنسی>قسمت پنجم از فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری با موضوع «عوامل مؤثر در بروز ناباروری زنان»، شنبه هشتم آذرماه ساعت 19 به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

 به گزارش شفاآنلاین:دکتر سهیلا انصاری‌پور متخصص زنان و زایمان، فلوشیپ ناباروری و عضو هیات علمی پژوهشگاه ابن‌سینا در قسمت پنجم برنامه پایان ناباروری درباره عوامل مؤثر در بروز ناباروری زنان توضیح می‌دهند. این برنامه با مشارکت گروه دانش شبکه چهار سیما و پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینای جهاددانشگاهی تولید می‌شود، به ابعاد مختلف سلامت باروری و ناباروری می‌پردازد.  

حدود نیمی از موارد ناباروری‌  علل زنانه دارند که می‌تواند ناشی از اختلال در عملکرد یا ساختار اندام‌های تولیدمثلی و یا اختلالات هورمونی و متابولیکی باشد.

سری جدید این برنامه، با بخش‌های جدید و متنوع، مانند کلاس ناباروری و گفت‌وگو با زوج‌های نابارور، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با اجرای مینا هاشمی و مجتبی حصامی، شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

برچسب ها: عوامل ، ناباروری ، زنان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: