کد خبر: ۲۶۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - 2020November 26
با انتقال وی به پایگاه چهارم علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی به 40 فقره زورگیری به همین شیوه با همکاری یکی از دوستانش به نام کامران اعتراف کرد
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق زورگیر و کشف 40 فقره سرقت خبر داد . 
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین:سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" در تشریح این خبر بیان داشت:  بیست و هشتم فروردین ماه پرونده اي با موضوع زورگیری  به دادخواهي یکی از شهروندان در كلانتري 120 سيد خندان تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پايگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع و تیمی از  کارآگاهان پايگاه چهارم  مسئولیت آن را بر عهده گرفتند.
وی ابراز داشت: شاكي با حضور در پایگاه چهارم  بيان داشت، ساعت 9 شب روز چهارشنبه بیست و هفتم فروردین ماه در خيابان بني هاشم شمالي در حال صحبت كردن با گوشي تلفن همراهم بودم كه ناگهان 2 موتورسوار با يك دستگاه موتورسيكلت پالس قرمز كنارم ايستاد و با تهديد سلاح سرد، گوشي تلفنم را سرقت و به سرعت از محل گریختند.
رئیس  پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با تجمیع پرونده های مشابه و تحقیقات میدانی در محل های سرقت، کارآگاهان تصویر یکی از موتورسواران را به دست آوردند و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی موفق شدند هویت وی را شناسایی کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: با انتقال وی به پایگاه چهارم علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی به 40 فقره زورگیری به همین شیوه با همکاری یکی از دوستانش به نام کامران اعتراف کرد.
وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه دومین متهم پرونده نیز در تحقیقات پلیسی شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.
این مقام پلیسی ابراز داشت: با دستگیری کامران و اعتراف به جرم ارتکابی هر دو متهم  انگیزه خود را  اعتیاد و تامین هزینه های مصرف مواد مخدر اقرار کردند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت : هر دو متهم با دستور قضائی بازداشت و تحقیقات  پلیسی برای شناسایی مالخر یا مالخران ادامه دارد.
برچسب ها: اعتراف ، زورگیری ، دستگیری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: