کد خبر: ۲۶۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - 2020October 31
شهردار منطقه یک تهران گفت: طرح یک طرفه شدن خیابان شهرداری حد فاصل میدان تجریش تا قدس و تبدیل معبر جنوبی آن به پیاده راه و مسیر دوچرخه اجرایی شد.

 شفاآنلاین>سلامت>سید حمید موسوی شهردار منطقه یک درباره طرح یک طرفه شدن خیابان شهرداری در شمال تهران اظهارداشت: در جلسه ای که با حضور مصطفی کاظمی، مشاور عالی و مدیر کل دفتر شهردار تهران، عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری و سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، طرح یک طرفه شدن خیابان شهرداری حد فاصل میدان تجریش تا قدس و تبدیل معبر جنوبی آن به پیاده راه و مسیر دوچرخه و اضافه کردن پیاده راه به ضلع جنوبی پیاده روی موجود به تصویب رسید.

به گزارش شفاآنلاین:موسوی گفت: در همین راستا عقد قرارداد با مشاور به منظور ارائه طرح فاز یک اجرایی پروژه احداث پیاده راه خیابان شهرداری از طریق سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حال انجام است.

شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: طرح کوتاه مدت پیاده راه یاد شده نیز با تملک املاک واقع در مسیر بازگشایی در خیابان حمید بعد از تامین اعتبار و منابع مورد نیاز از سوی شهرداری منطقه یک، اجرا و به همراه اصلاحات هندسی و سرپوشیده کردن رود دره گلابدره، تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: