کد خبر: ۲۶۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - 2020October 24
۴۸۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
شفاآنلاین>سلامت>سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی پنج هزار و ۶۱۶ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد دو هزار و ۳۴۰ تن در بیمارستان بستری شدند.
 
به گزارش شفاآنلاین:سیماسادات لاری گفت: از روز سه‌شنبه تا دیروز مهر و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، پنج هزار و ۶۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که دو هزار و ۳۴۰ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۴۵ هزار و ۲۸۶ نفر رسید.
لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۳۴۶ نفر رسید. خوشبختانه تا‌کنون ۴۳۸ هزار و ۷۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۴۸۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا‌کنون چهار میلیون و ۵۹۹ هزار و ۵۵۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وی در توضیح استان‌های در شرایط قرمز گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان‌شرقی، خراسان‌جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه‌و‌بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان‌رضوی، مازندران، چهارمحال‌و‌بختیاری، البرز، آذربایجان‌غربی، مرکزی، کرمان، خراسان‌شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
لاری درباره استان‌های در وضعیت هشدار نیز گفت: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان‌و‌بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: