کد خبر: ۲۶۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 21
بسیاری از بیماران دوز داروهایشان را کاهش داده‌اند و توصیه مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت نیز همین بوده است.
شفاآنلاین>سلامت>فضای مجازی این روزها مملو از پست‌هایی است با این هشتگ؛ انسولین نیست. همزمان با کشف چندکامیون‌دارو که از ایران به عراق فرستاده شده بودند، کمبود دارو در ایران بیداد می‌کند. نه‌تنها کمبود که گرانی داروها نیز بیماران و خانواده‌هایشان را با چالش‌های بسیاری مواجه کرده است.
به  گزارش شفاآنلاین:بسیاری از بیماران دوز داروهایشان را کاهش داده‌اند و توصیه مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت نیز همین بوده است. او در پاسخ به پرسش یکی از کاربران در توئیتر که گفته است انسولین برای پدرش پیدا نمی‌کند، توصیه کرده است که دوز انسولین را کم کنید. گویی پدر این کاربر به خاطر طعم و مزه بی‌نظیر، انسولین مصرف می‌کند و اکنون باید در مصرف آن صرفه‌جویی کند.
از سویی دیگر نوسانات قیمت ارزها خشم کاربران را برانگیخته است؛ بسیاری از کاربران معتقدند دولت از طریق کاهش و افزایش قیمت ارز، نوسان‌گیری می‌کند.
با وجود محدودیت در روزهای پایان هفته گذشته که البته به گفته بسیاری اجرایی نشده است؛ آمار کرونا هرروز در حال افزایش است. روز گذشته آمار فوتی‌های کرونا در طی ۲۴ ساعت، ۳۲۲ نفر و آمار مبتلایان بیش از پنج هزار نفر بوده است. این آمار از دید بی‌خیال‌ترین کاربران نیز فاجعه است.
بسیاری از کاربران و البته کارشناسان معتقدند تا زمانی که تهران دوهفته تعطیل نشود آمار فوتی‌ها و مبتلایان همچنان روند صعودی به خود می‌گیرد.
اکنون ناسا در تلاش است تا «ارتباط مطمئن‌تر و با برد بیشتری نسبت به استانداردهای رادیویی موجود» در کره ماه فراهم کند. نوکیا پیشگام این نوآوری‌هاست که باید آنها را تنها در عرض دو سال بر سطح ماه قرار دهد.
برچسب ها: انسلین ، دارو ، کمبود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: