کد خبر: ۲۶۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 19
ثبت نام پذیرفته‌شدگان براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مهرماه ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (دوشنبه ۲۸ مهرماه) آغاز می‌شود.
 شفاآنلاین>سلامت>پذیرفته شدگان دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (دوشنبه ۲۸ مهر) می توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام‌شده، نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

به گزارش شفاآنلاین: پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک، به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

نتایج دوره‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه http://azmoon.org قرار دارد.

همچنین راهنمای پذیرفته شدگان نهایی مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته، کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه http://sanjesh.iau.ir قرار دارد و داوطلبان می توانند برای دریافت و مطالعه راهنما، به این سامانه مراجعه کنند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: