کد خبر: ۲۶۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 16
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: نحوه برخورد پلیس با خودروهای غیر بومی در ورودی ۵ شهر اعلام شده،تذکر و ارشاد و هدایت برای بازگشت است.
 شفاآنلاین>اجتماعی>سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در خصوص آخرین تمهیدات پلیس راهور در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر ایجاد ممنوعیت در تردد خودروها در برخی از شهرها اظهار داشت: ماموران پلیس راهور اجازه تردد به خودروهادر شهرهای اعلام شده را بر اساس شماره پلاک و بومی بودن آنها می‌دهند.

به گزارش شفاآنلاین: حسینی گفت: ۵ شهر تهران، البرز، اصفهان، ارومیه و مشهد طبق مصوبات جدید دارای ممنوعیت تردد هستند؛ این ممنوعیت به گونه ای است که اجازه ورود به خودروهای بومی داده شده و اجازه خروج داده نمی‌شود.

سردار حسینی با اشاره به اینکه شهرهای تهران و کرج در مجموع یک شهر تلقی شده است به اعمال ممنوعیت تردد خودروهای شخصی با توجه به پلاک تاکید کرد و گفت: برای خودروهای امدادی، ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر  محدودیت تردد لحاظ نمی شود.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص واکنش مردم به اجرای این طرح اعلام کرد: خوشبختانه آمارها نشان داده که ۲۰ درصد از ترددها کاهش پیدا کرده و مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از سفرهای غیرضروری خودداری کرده اند.

وی با اعلام اینکه ماموران پلیس راهور در ورودی و خروجی شهرهایی که نام برده شد حضور دارند درباره چگونگی برخورد با خودروهای غیر بومی اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با تذکر و ارشاد نسبت به برگرداندن خودروهایی که پلاکشان غیر بومی تشخیص داده شود اقدام خواهند کرد.

وی گفت: همکاری مردم با پلیس در این زمینه مناسب بوده و گزارش خاصی نداشته‌ایم.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: