کد خبر: ۲۶۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 16
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نقش اثرگذار متخصصین بیهوشی در درمان بیماران کرونایی را مورد تاکید قرار داد.

شفاآنلاین>سلامت>علیرضا زالی، در پیامی فرا رسیدن ۲۴ مهر، روز جهانی بیهوشی را به متخصصین بیهوشی و کارشناسان هوشبری تبریک گفت.

به گزارش شفاآنلاین: زالی در این پیام آورده است: فرا رسیدن ۲۴ مهر، روز جهانی بیهوشی، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش‌های ارزشمند فعالان عرصه بیهوشی که با به کارگیری مهارت و دانش خود نقش به سزایی در درمان بیماران ایفا می‌کنند.

در این روزهای سخت نبرد با کرونا که آوازه مسئولیت پذیری و نوع دوستی سپیدپوشان کادر بهداشت و درمان در سراسر گیتی پیچیده است، اهمیت دانش و تلاش‌های با ارزش و سرنوشت ساز متخصصین بیهوشی در نجات جان انسان‌ها بیش از هر زمان بر همگان عیان شده است.

خوشبختانه ثمرات توجه به آموزش تخصصی از سال‌های پیش تا کنون، امروزه در بحران کرونا بیش از هر زمان به مدد جامعه آمده است و جامعه علمی را در ادامه مسیر تخصصی شدن پزشکی مصمم‌تر کرده است تا علاوه بر توسعه آموزش تخصصی بیهوشی، همان طور که تا کنون به تکنیک‌های روز دنیا در حوزه بیهوشی دست یافته‌ایم، همچنان در این حوزه پیشتاز باشیم و تجارب گرانقدری که در طول بحران کرونا به دست آمده را در قالب مستندات علمی در دنیا مطرح کنیم.

در این روزهای پر تب و تاب که فعالان حوزه بیهوشی همپای سایر مدافعان سلامت در یک قدمی ویروس کرونا برای تداوم نفس‌های به شماره افتاده بیماران کرونایی مجدانه می‌کوشند، دست آنان را به گرمی می‌فشاریم و از تلاش‌های خالصانه آنان قدردانی می‌کنیم.

بار دیگر ضمن گرامی داشت روز جهانی بیهوشی، برای یکایک فعالان این عرصه، به ویژه متخصصین بیهوشی و کارشناسان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آرزوی سربلندی و توفیق کرده و سپاسگزار مجاهدت‌های آنان در مسیر پر فراز و نشیب نبرد با کرونا هستیم

برچسب ها: بیهوشی ، درمان ، کرونا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: