کد خبر: ۲۶۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - 2020October 15
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۳۴۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس کرمان خبر داد.
 شفاآنلاین>اجتماعی>سردار "عبدالرضا ناظری" افزود: پلیس شهرستان قلعه گنج و تکاوران یگان ۱۲۴ شهداد در راستای مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر از عبور محموله ای سنگین مواد مخدر مطلع شدند و دستگیری قاچاقچیان را دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش شفاآنلاین: اظهار داشت: تیم عملیاتی پلیس قلعه گنج با حضور در منطقه "شوره جازموریان" به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و دستور ایست دادند که قاچاقچیان بدون توجه به ایست پلیس متواری شدند.

سردار ناظری بیان کرد: پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت و ردزنی دقیق، ماموران موفق شدند ۶۸۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که اشرار در زیر خاک پنهان کرده بودند کشف و یک متهم را نیز در این رابطه دستگیر کنند.

وی در ادامه بیان داشت: تکاوران یگان ۱۲۴ شهداد نیز با استقرار در محورهای مورد نظر در محور فرعی راین به کرمان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطار پلیس از صحنه متواری شد.

این مقام ارشد پلیس گفت: با سرعت عمل به موقع پلیس، راننده خودرو که راهی برای خود متصور نبود با به جا گذاشتن خودرو و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد که تکاوران پلیس در بازرسی از این خودرو ۶۵۷ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به تلاش پلیس کرمان برای دستگیری متهم فراری خاطر نشان کرد: در مجموع یک تن و ۳۴۰ کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران پرتلاش پلیس کرمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی در سطح استان پهناور کرمان و حضور شبانه روزی در مناطق کویری و جرم خیز اجازه جولان به اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: