کد خبر: ۲۶۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - 2020September 20
رتبه دوم کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی درباره راز موفقیتش در آزمون سراسری ۹۹ توضیحاتی را ارائه کرد.

شفاآنلاین>اجتماعی>ایلیا هاشمی راد رتبه دوم کنکور گروه علوم ریاضی و فنی درباره رمز و راز موفقیتش در کنکور، گفت: مطالعه برای کنکور را از کلاس یازدهم به صورت جدی شروع کرده و کنکوری مطالعه می‌کردم.

به گزارش شفاآنلاین:هاشمی راد  در ادامه بیان کرد: از تمامی کتاب‌های کمک آموزشی و کلاس‌های تقویتی به خوبی استفاده کردم و به لطف خدا نتیجه زحماتم را گرفتم.

هاشمی راد در ادامه افزود: اینکه بعضی از دوستان به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند ناشی از فضای رقابتی موجود در کنکور است و قطعا داوطلبان دیگر زمان بیشتری را برای مطالعه گذاشته اند.

او درباره اینکه آیا جزو داوطلبان سهمیه دار کنکور سراسری بوده است یا خیر، گفت: از هیچ سهیمه‌ای برخوردار نبودم و در مدرسه سمپاد تحصیل می‌کردم.

رتبه دوم کنکور گروه علوم ریاضی و فنی در ادامه بیان کرد: سال اول بود که در کنکور شرکت کردم و نظام جدیدی بودم. در مدت مطالعه برای کنکور تفریح هم داشتم، اما سال آخر تفریحم به نسبت دوره‌های قبل کمتر شد. تفریح در زمان درس خواندن باید وجود داشته باشد تا روحیه داوطلب حفظ شود.

هاشمی راد در ادامه با اشاره به اینکه به داوطلبان سال‌های آینده کنکور توصیه می‌کنم در هنگام مطالعه حتما استراحت کنند، گفت: حتی روز‌های قبل از آزمون‌های آزمایشی مطالعه‌ای نداشتم و فقط به تفریح می‌پرداختم و با دوستانم بیرون می‌رفتیم. فیلم و گوشی همراه را هم کنار نگذاشته بودم.

او در ادامه درباره رشته‌ای که در دانشگاه انتخاب خواهد کرد، گفت: هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام، اما به احتمال زیاد الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب خواهم کرد. 

هاشمی راد اضافه کرد: اگر داوطلبان تمام تلاش خود را بکار گیرند حتما رتبه ایده عال خود را کسب می‌کنند.

این داوطلب برتر کنکور ریاضی و فنی ادامه داد: ایام کرونا باعث افت خیلی از دانش آموزان شد و خیلی‌ها را کنار زد، من هم در ماه‌های اول افت کرده بودم. تعویق کنکور ، با توجه به شرایطی به وجود آورد به داوطلبان کمک بسیاری کرد. در مدت شیوع کرونا کتابخانه‌ها تعطیل شده بود و خیلی از فرصت‌های مطالعه را از دست داده بودم زیرا نمی‌توانستم به کتابخانه بروم، اما تعویق دو ماهه کنکور باعث شد بتوانم عقب افتادگی را جبران کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: