کد خبر: ۲۶۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - 2020September 19
رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا از ارزیابی کیفیت خدمات در بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا با نظرسنجی از بیماران و مراجعان در سایت اینترانتی این مرکز خبر داد.
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>کارمند رتبه ۱۵ دکتر زینب تابانژاد اظهارکرد: یکی از ابزارهایی که می تواند برای کسب اطلاعات از رعایت اصل بیمار محوری در مراکز درمانی مفید باشد، پرسشنامه های رضایت سنجی از بیماران و همراهان است.

به گزارش شفاآنلاین: رئیس اداره پرستاری و پیراپزشکی معاونت بهداد ناجا افزود: برای اطلاع از میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان های تابعه معاونت بهداد ناجا علاوه بر ارائه پرسشنامه های نظرسنجی به مراجعان و بیماران امکان نظرسنجی اینترانتی در سایت بیمارستان ها و مراکز درمانی درمانگاه قائم (عج) و دندانپزشکی امام علی(ع) ناجا فراهم شد.

وی افزود: گیرندگان خدمت از بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.teb.police.ir و پاسخ به سوالات نظرسنجی نظرات خود را در خصوص کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع در مرکز درمانی مورد نظر ثبت کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس تابانژاد خاطرنشان کرد: نظرسنجی های احصا شده توسط مسئول رضایت سنجی هر مرکز درمانی، جمع آوری و نقاط ضعف و قوت آنها در جلسات تعاملی طرح و پس از ارزیابی در ابعاد رفتاری و عملکردی در سه دسته خوب، متوسط و ضعیف درجه بندی می شوند.

ایسنا


برچسب ها: ناجا ، بیماران ، بیمارستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: