کد خبر: ۲۶۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020September 16
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی فرا رسیدن ۲۶ شهریور ماه، روز اورژانس و فوریت های پزشکی را تبریک گفت.
شفاآنلاین>سلامت>رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی فرا رسیدن ۲۶ شهریور ماه، روز اورژانس و فوریت های پزشکی  را تبریک گفت.

به گزارش شفاآنلاین: در پیام تبریک دکتر علیرضا زالی آمده است:

 

« روز ۲۶ شهریور ماه، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از زحمات ارزشمند تلاشگران فوریتهای پزشکی و اورژانس که با فعالیت بدون وقفه خود در حیاتی ترین برهه ها بدون هیچ منتی ناجی جان و سلامت شهروندان می شوند.

 

امروز بیش از هر زمانی اورژانس با زندگی اجتماعی مردم گره خورده است، زیرا نیروهای اورژانس در حساس ترین لحظاتی  که ثانیه ها تعیین گر سرنوشت جان انسان ها می شوند، برای خدمت رسانی بر بالین و در کنار بیماران، آسیب دیدگان و انسان های نیازمند به خدمات فوری پزشکی حاضر می شوند.

 

اکنون که در عرصه جهانی نیاز به نوآوری و ابتکار در بسترهای مختلف خدمات اورژانس بیش از هر زمان حس می شود، خوشبختانه اورژانس کشور با تقویت روحیه و افزایش توان تخصصی نیروهای خود و همچنین از طریق بهره گیری از تکنولوژی های ارتباطی برای درمان های لحظه ای و فوری و بروز رسانی ناوگان انتقال بیمار در عرصه نوآوری و ابتکار پیشگام بوده است.

 

در این روزهای سخت که سفیدپوشان عرصه سلامت شبانه روز برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش می کنند، بیش از هر زمان قدردان تلاش همکاران فوریت های پزشکی هستیم که  از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا آگاهانه و بی منت وارد این میدان شده و با جان فشانی از ارائه هیچ خدمتی به همنوعان دریغ نکردند. 

 

ارزش زحمات صادقانه و متعهدانه فعالان این عرصه که با به کارگیری مهارت های فنی خود به عنوان سربازان خط مقدم سلامت در راستای کاهش آلام و حفظ حیات همنوعان تلاش می کنند بر هیچکس پوشیده نیست و بدون شک خدمات انسان دوستانه آنان نزد پروردگار نیز بدون اجر نخواهد ماند. 

 

 فرارسیدن ۲۶ شهریور ماه ، روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵ را به تمامی پرسنل شاغل در این حرفه به ویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در جای جای شهرستان های استان تهران علی رغم همه چالش ها و دشواری ها همواره حافظ جان هموطنان بوده اند، تبریک عرض نموده و از خداوند منان سعادت، سلامت و توفیق روزافزون آنان را خواستارم.

 

دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی»


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: