کد خبر: ۲۶۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020September 16
آموزش در دوره کرونا؛
با توجه به شیوع ویروس کرونا برخی استادان در رشته های زیست شناسی، مغز و قلب حیوانات را برای دانشجویان خود ارسال می کنند تا در خانه تشریح کنند.

شفاآنلاین>سلامت>با توجه به شیوع ویروس کرونا برخی استادان در رشته های زیست شناسی، مغز و قلب حیوانات را برای دانشجویان خود ارسال می کنند تا در خانه تشریح کنند.

به گزارش شفاآنلاین:به نقل از دیلی میل، شیوع ویروس کرونا تغییرات زیادی در فعالیت های تحصیلی دانشجویان به وجود آورده است.

یکی از عجیب ترین موارد این تغییرات مربوط به آزمایشگاه های زیست شناسی است. دانشجویان در این آزمایشگاه ها با تشریح حیوانات درباره آناتومی و فیزیولوژی بدن آموزش می بینند.

برخی از استادان  آزمایشگاه های مجازی را برای ادامه تدریس خود انتخاب کرده اند. این درحالی است که برخی دیگر مغز، قلب و کره چشم را برای دانشجویان ارسال می کنند تا حین استفاده از اپلیکیشن تماس ویدئویی زوم و تحت نظر استاد، اعضای گفته شده را در خانه شان تشریح کنند.

 لویس شتینو یکی از استادان رشته عصب شناسی در کالج لافایت در آمریکا برای دانشجویانش مغز گوسفند را فرستاده تا در خانه تشریح کنند.  

این استاد همراه مغز دستکش ها تجهیزات حفاظتی برای دانشجویان ارسال کرده است. با این وجود شتینو معتقد است تشریح از راه دور راه حل مناسبی برای آموزش دانشجویان نیست. با این وجود برخی دانشجویان معتقدند با این روش اطلاعات بیشتری می آموزند.

همچنین دانشجویانی که در ترم تابستانی اینترنشیب دانشگاه استنفورد ثبت کرده بودند، یک مغز گوسفند و همراه قلب خوک را به شکل وکیوم شده دریافت کردند تا در خانه آنها را تشریح کنند. 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: