کد خبر: ۲۶۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 11
نوشیدن عصاره این گیاه به مبتلایان برای تسریع در روند از بین رفتن بیماری بسیار کمک می‌کند
شفاآنلاین>سلامت>دانشمندان چینی اعلام کردند پیچ امین الدوله می‌تواند در مقابله با ویروس کرونا مفید باشد.

به گزارش شفاآنلاین:جدیدترین یافته‌های محققان نشان می‌دهد عصاره گیاه پیچ امین الدوله می‌تواند با هدف قرار دادن ژن ویروس کرونا مانع از گسترش آن شود.

محققان دانشگاه نانجینگ و دو موسسه وابسته به مرکز تحقیقاتی ووهان چین در مطالعات خود پی بردند عصاره گیاه پیچ امین الدوله می‌تواند با ویروس کرونا مقابله کرده و برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ مفید باشد.

نوشیدن عصاره این گیاه به مبتلایان برای تسریع در روند از بین رفتن بیماری بسیار کمک می‌کند.

محققان چینی می‌گویند عصاره این گیاه می‌تواند علاوه بر کووید ۱۹، بر روی خانواده ویروس‌های آنفلوانزا نیز تاثیر بگذارد. نوشیدن عصاره گیاه پیچ امین الدوله می‌تواند مانع از ابتلا به ویروس آنفلوانزا و نیز کاهش مرگ و میر موش‌ها به دلیل ابتلا به آنفلوانزای H۵N۱ شود.

این تحقیقات نشان داد افرادی که روزانه ۲۰۰ میلی لیتر از دم نوش این گیاه استفاده کرده اند، توانستند به سرعت بر عوارض منفی کووید ۱۹ غلبه کنند. همچنین عصاره این گیاه مانع از تکثیر ویروس در بیماران شد.

محققان چینی امیدوارند با تحقیقات بیشتر به روشی گیاهی و ساده برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا برسند. پیچ امین الدوله یک گیاه بوته‌ای است و سرشار از ویتامین‌های C و B است.


تاکنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشته است. از این میان، ۷۳۵ هزار نفر جان خود را از دست داده اند. سازمان جهانی بهداشت از مردم خواسته است برای کنترل شیوع این ویروس، در اماکن عمومی فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.YJC
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: