کد خبر: ۲۶۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 11
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۵۶ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

شفاآنلاین>اقتصادی>هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۵۶ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۵۶ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۴۱۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۲۰۱۸ دلار معامله می‌شود.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افت به ۲۰۱۸ دلار و ۱۸ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با نیم درصد افت به ۲۰۲۹ دلار و ۵۰ سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارز‌های رقیب امروز با ۰.۱ درصد رشد به نزدیکی بالاترین رقم یک هفته اخیر رسید و سبب گران شدن طلا برای خریدارانی شد که با ارز‌های غیردلاری خرید می‌کنند.

همزمان با تقویت ارزش دلار و در حالی که سرمایه گذاران روی طرح محرک مالی دولت آمریکا و اثرات افزایش تنش بین آمریکا و چین در آستانه مذاکرات تجاری مهم این هفته متمرکز شده اند قیمت طلا روز سه شنبه شاهد کاهش بود.

در تازه‌ترین تحولات روابط تنش آلود آمریکا و چین، دولت پکن تحریم‌هایی را علیه ۱۱ شهروند آمریکایی از جمله چند چهره جمهوری خواه اعمال کرده است. این تحریم‌ها در واکنش به تحریم‌های وضع شده از جانب واشنگتن علیه مقامات هنگ کنگی و چینی به اجرا گذاشته می‌شود.

استیون منوچین وزیر خزانه داری دولت آمریکا گفته شرکت‌های چینی و سایر کشور‌ها که از استاندارد‌های حسابرسی تبعیت نکنند تا پایان سال ۲۰۲۱ از حضور در بازار بورس آمریکا منع خواهند شد.

 در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان، یورو ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۱۳۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۴۸۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۱ هزار و ۴۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۱ هزار و ۳۸۰ تومان خریداری می‌کنند.

شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با افزایش ۵۳۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۵ هزار و ۲۳۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۵ هزار و ۱۳۰ تومان درج شده است.

تسنیم


بروز رسانی: ‌‌سه‌شنبه 21 مرداد 11:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

21 هزار و 480  

قیمت دلار (بازار آزاد)

22 هزار و 400

قیمت یورو (صرافی بانکی)

25 هزار و 230

قیمت یورو (بازار آزاد)

26 هزار و 300

قیمت درهم

6 هزار و 130  

قیمت پوند

28 هزار و 800



بروز رسانی: ‌سه‌شنبه 21 مرداد ساعت 11:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

10 میلیون و 500 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

10 میلیون و 900 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 350 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3 میلیون و 50  هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 700 هزار



بروز رسانی: سه‌شنبه 21 مرداد ساعت 11:20

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 56 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 410 هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 575  هزار

انس طلا(دلار)

2018.2

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: