کد خبر: ۲۶۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 08
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۲۶۴ نفر رسید
شفاآنلاین>سلامت>سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۲۴ هزار و ۶۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۲۶۴ نفر رسیده است.

به گزارش شفاآنلاین، سیما سادات لاری روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۴۹ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب،‌ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۴ هزار و ۶۹۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۲۶۴ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۸۲ هزار و ۱۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۱۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.


وی اظهار کرد: تاکنون دو میلیون و ۶۶۱ هزار و ۹۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

معاون وزیر بهداشت افزود: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: