کد خبر: ۲۶۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 06
اهالی رسانه شرایط سختی داشته‌اند و این شرایط باعث نشد که شرایط سخت مردم را در نظر نگیرند
شفاآنلاین>سلامت> وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خبرنگاران در این ۶ ماه یکی از مجموعه‌هایی بودند که پا به پای مدافعان سلامت حرکت کرده و کمک کردند تا این جریان را با شرایط بهتر و با هزینه‌های کمتری طی کنیم.

به گزارش شفاآنلاین: سید عباس صالحی روز پنجشنبه در حاشیه آیین رونمایی از قطعه «مدافعان سلامت» ارکستر سمفونیک تهران که در وزارت بهداشت برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: خبرنگاران در طول ۴۰ سال جمهوری اسلامی ایران و به طور خاص در یک سال اخیر پا به پای مسئولیت‌های مهم اجتماعی، فعال و جدی حضور داشتند.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ با حادثه سیل روبه‌رو بودیم و از آن زمان تا اتفاق کرونا، خبرنگاران در این شرایط دشوار به نحو احسنت مسئولیت خود را ایفا کرده و در کنار مردم بوده و حل مشکلات مردم دنبال کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: اهالی رسانه شرایط سختی داشته‌اند و این شرایط باعث نشد که شرایط سخت مردم را در نظر نگیرند. از خبرنگاران تشکر می‌کنم و امیدواریم در تداوم این مسیر همچنان همیار و همراه مدافعان سلامت باشند.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در رساندن خبر زحمت‌های کادر بهداشت و درمان و اعتلای فرهنگ بهداشتی جامعه زحمت زیادی کشیده‌اند. اهالی رسانه در همه کشور فعال بوده‌اند و برای همه آرزوی تندرستی و سلامتی دارم.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار