کد خبر: ۲۶۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 05
اگر فردی احساس می‌کند در حقش اجحاف شده و یا وجوه به حسابش واریز نشده است می‌تواند در سامانه اداره رسیدگی به شکایات و حمایت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار shekayat.seo.ir اعتراض خود را ثبت کند
 شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت چهارمحال و بختیاری گفت: کسانی که بعد از فروش سهام عدالت وجوه به حساب‌شان واریز نشده است می‌توانند در سامانه اداره رسیدگی به شکایات و حمایت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار اعتراض خود را ثبت کنند.

به گزارش شفاآنلاین، روح‌الله سلحشوری گفت: سهام‌دارانی که با انتخاب روش مستقیم ۳۰ درصد سهام خود را به فروش رسانده‌اند، اما هیچ‌گونه وجهی به حساب آن‌ها واریز نشده ممکن است شماره شبای بانکی این افراد مشکل داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در هر صورت بانک‌ها موظف به پاسخگویی هستند و کارگزاران مرتبط با بانک‌ها می‌بایست مشکل سهام‌داران را حل کنند، ادامه داد: اگر فردی احساس می‌کند در حقش اجحاف شده و یا وجوه به حسابش واریز نشده است می‌تواند در سامانه اداره رسیدگی به شکایات و حمایت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار shekayat.seo.ir  اعتراض خود را ثبت کند.

۷۴۲ هزار نفر در استان سهام عدالت دارند

وی با بیان اینکه ۷۴۲ هزار و ۷۳۶ نفر از جمعیت استان دارای برگه سهام عدالت هستند، افزود: از این تعداد ۲۵۲ هزار و ۸۱۲ نفر روش مستقیم و ۴۸۹ هزار و ۹۲۴ نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

سلحشوری توضیح داد: تا این تاریخ افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند به سایت شرکت‌های بورسی مراجعه کنند و در صورتی که مجامع برگزار شده است زمان‌بندی پرداخت سود سهام را در سامانه جامع اطلاع‌رسانی به نشانی codol.ir مشاهده و اقدام به دریافت سود ۳۶ شرکت کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند سود سهام ۳۶ شرکت به‌صورت تجمیعی به حساب اعلام شده واریز خواهد شد و نیازی به اقدام خاصی ندارند.

خرید و فروش سهام به روش غیرمستقیم از هفته آینده

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به تازگی رئیس جمهور در دستوری خواستار این شده است که سود سهام کلیه شرکت‌های بورسی و فرابورسی از طریق سامانه سجام و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تسویه و وجوه به حساب سهام‌داران واریز شود، گفت:، اما تا این امکان و زیرساخت‌های آن فراهم شود ممکن است چند ماهی زمان ببرد و از سال آینده این موضوع اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: پذیرش شرکت سرمایه‌گذاری استان در حال انجام است در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد از هفته آینده خرید و فروش سهام افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند فراهم خواهد شد. فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
محمد کرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
سلام علیکم . یک ماه پیش برای فروش سهام عدالت اقدام کردم هنوز بانک سپه هیچ پولی برای من واریز نکرده لطفا پیگیری کنید
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
با سلام..میگن پول سهام بعد از فروش چهل و هشت ساعت بعدواریز میشه من بیست روز هست فروختم هیچ پولی دریافت نکردم لطفا راهنمایی کنید
همایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
باسلام بنده نزدیک سه ماه شده که پول فروش سهام عدالت دریافت نکردم لطفا پیگیری کنید با تشکر
جواد
|
United States
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
سلام سه ماهه هیچ واریزی نداشتم در حالی که فارابی برای دیگران واریز داشته لطفا پیگیر باشید
صادق مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
من سه ماهه سهامم روفروختم چرامردم بدبخت رواذیت میکنیداز اول نمیگفتید سهام وجودداره یا الان گفتید حق ماروبدید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: