کد خبر: ۲۶۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 05
شمار کساني که به دليل ابتلا به کرونا نياز مبرمي به مراقبت‌هاي ويژه دارند، در روزهاي اخير ۱۳ برابر شده است. اين آمار بعد از ماه آوريل تاکنون بي‌سابقه است
شفاآنلاین>سلامت>شوراي علمي کرونا در دولت فرانسه هشدار داد که «هر لحظه» احتمال دارد اين کشور، کنترل شيوع اين ويروس را از دست بدهد.

به گزارش شفاآنلاین، اين شورا سه‌شنبه در گزارشي اعلام کرد: فعاليت اين ويروس اخيراً شدت گرفته است که علت آن، کاهش فاصله‌گذاري اجتماعي و لغو محدوديت‌هاست.

اين شورا هشدار داد که احتمال دارد بعد از تعطيلات تابستاني در ماه اوت و تا پاييز آينده «شيوع کرونا به سطحي بالا برسد».
شوراي علمي کرونا در فرانسه تأکيد کرد که حفظ کنترل اين ويروس، عمدتاً در دست شهروندان است.

«امانوئل مکرون» رييس جمهوري فرانسه سه‌شنبه از مردم اين کشور خواست تا «هوشيار» باشند و توصيه‌ها و محدوديت‌ها را براي مقابله با کرونا مراعات کنند.

وزارت بهداشت فرانسه دوشنبه با انتشار گزارشي اعلام کرد که شمار کساني که به دليل ابتلا به کرونا نياز مبرمي به مراقبت‌هاي ويژه دارند، در روزهاي اخير ۱۳ برابر شده است. اين آمار بعد از ماه آوريل تاکنون بي‌سابقه است.  

بيش از ۱۸ ميليون و ۴۷۵ هزار بيمار مبتلا به کرونا در سراسر دنيا شناسايي شده‌اند که بيش از ۱۹۱ هزار مورد از اين مبتلايان در فرانسه بوده است.

طبق آخرين گزارش‌ها، ۸۵ هزار و ۵۰۰ نفر از بيماران کرونايي در فرانسه بهبود يافته‌اند و ۳۰ هزار و ۲۹۴ نفر نيز جان خود را از دست داده‌اند.آ اف پ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: