کد خبر: ۲۶۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 05
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۷ هزار و ۸۰۲ نفر رسید
شفاآنلاین>سلامت>سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۱۷ هزار و ۴۸۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۸۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.

به گزارش شفاآنلاین،سیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۵مرداد ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۳۱ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۱۷ هزار و ۴۸۳ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۷ هزار و ۸۰۲ نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۷۴ هزار و ۹۳۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۱۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون دو میلیون و ۵۸۷ هزار و ۸۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: