کد خبر: ۲۶۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 04
نتانياهو:
سرزمين‌هاي اشغالي هفته‌هاست صحنه تظاهرات اعتراضي به شرايط بد اقتصادي ناشي از شيوع کرونا است و معترضان رو به روي اقامتگاه نتانياهو دست به تظاهرات اعتراضي مي‌زنند و خواستار استعفاي بي‌بي از مقام نخست وزيري هستند
 شفاآنلاین>سلامت>بنيامين نتانياهو دوشنبه شب با اذعان به ناکارآمد بودن سيستم بهداشتي اين رژيم و ناتواني آن در کنترل شيوع ويروس کرونا گفت که اسرائيل يکي از بالاترين ميزان ابتلا به کوويد-۱۹ را در جهان داراست.

به گزارش شفاآنلاین، نتانياهو بار ديگر اعتراف کرد، اسرائيل يکي از مناطقي است که به لحاظ شمار مبتلايان به ويروس کوويد-۱۹ بيشترين آسيب را ديده و بايد براي کاهش شمار مبتلايان تلاش شود.

وي که در جلسه شوراي وزارتي مبارزه با ويروس کرونا سخن مي‌گفت، افزود: شمار جان‌باختگان ناشي از ابتلا به کرونا در اسرائيل درحال افزايش و اين خبر بسيار بدي است.

براساس گزارش روزنامه "جروزالم پست" چاپ سرزمين‌هاي اشغالي قرنطينه کامل دوباره اسرائيل از نيمه يا پايان ماه جاري ميلادي يکي از مهم‌ترين مسائلي بود که در شوراي مبارزه با کرونا مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

همچنين يکي ديگر از مسائلي که در اين جلسه بررسي شد، اجراي طرح قرنطينه جزيي اسرائيل در اوقات مشخصي از شب يا در تعطيلات آخر هفته بود، اما با پايان اين جلسه، هيچ تصميم نهايي گرفته نشد.


اظهارات نتانياهو درحالي مطرح مي‌شود که سرزمين‌هاي اشغالي هفته‌هاست صحنه تظاهرات اعتراضي به شرايط بد اقتصادي ناشي از شيوع کرونا است و معترضان رو به روي اقامتگاه نتانياهو دست به تظاهرات اعتراضي مي‌زنند و خواستار استعفاي بي‌بي از مقام نخست وزيري هستند.

پيش‌تر براساس نتايج نظرسنجي صورت گرفته توسط شبکه ۱۲ رژيم صهيونيستي، ۵۸ درصد ساکنان سرزمين‌هاي اشغالي از عملکرد نتانياهو در کاهش تاثير کرونا بر جنبه‌هاي اقتصادي ناراضي بودند.

براساس تازه‌ترين گزارش وزارت بهداشت رژيم صهيونيستي، با ثبت يکهزار و ۹۰ مورد جديد ابتلا به کوويد-۱۹، شمار مبتلايان به ۷۴ هزار و ۱۰۲ نفر و شمار جان‌باختگان به ۵۴۶ نفر رسيد.يورونيوز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار