کد خبر: ۲۶۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 02
شبکه توزیع مطمئنی نه تنها در مورد اقلام بهداشتی که در مورد سایر کالاها ضرورتی است که می تواند به بهبود وضعیت توزیع و عرضه کالا در استان تهران کمک کند که باید در این مسیر حرکت کنیم
شفاآنلاین>سلامت>معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از راه اندازی سامانه الکترونیکی توزیع اقلام بهداشتی در استان تهران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، حشمت الله عسگری در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها با اشاره به ضرورت توزیع مناسب اقلام بهداشتی در استان تهران اظهار داشت: به منظور توزیع عادلانه ماسک و اقلام بهداشتی نیازمند شبکه توزیع مناسبی هستیم ضمن اینکه اولویت با تامین نیازهای استان است.


وی ادامه داد: شبکه توزیع مطمئنی نه تنها در مورد اقلام بهداشتی که در مورد سایر کالاها ضرورتی است که می تواند به بهبود وضعیت توزیع و عرضه کالا در استان تهران کمک کند که باید در این مسیر حرکت کنیم.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به نیاز دانشگاه های علوم پزشکی به اقلام بهداشتی با مدیریت صنعت، معدن و تجارت استان باید لیستی از نیازمندی‌های این دانشگاه ها و کارخانه های مدنظر تولید این اقلام در اختیار قرار گیرد که وضعیت آنها مشخص باشد و در مورد سایر مصرف کنندگان نیز باید تمهیدات لازم اتخاذ شود.
 
عسگری تصریح کرد: سامانه الکترونیکی توزیع اقلام و مواد بهداشتی مورد نیاز مردم با هدف توزیع عادلانه، جلوگیری از ازدحام در داروخانه ها و مراکز خرید و کاهش زنجیره شیوع ویروس کرونا در استان تهران راه اندازی می شود.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار