کد خبر: ۲۶۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 02
بر این اساس مقرر شده پروتکل‌های بهداشتی در تمام حوزه‌های برگزاری آزمون دکتری سراسر کشور رعایت شود و تمامی داوطلبان موظف به استفاده از ماسک در جلسه آزمون باشند و فاصله صندلی‌ها بین تمامی داوطلبان رعایت شود
شفاآنلاین>اجتماعی>سومین و آخرین روز رقابت داوطلبان آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت از ساعت ۸ صبح امروز با شرکت ۱۱۳۹ داوطلب در ۲۹ حوزه امتحانی آغاز شد.

به گزارش شفاآنلاین، به طور کلی تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ داوطلب برای شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند که آزمون تعداد ۴۰۵۷ داوطلب در صبح روز جمعه، ۴۲۱۳ داوطلب عصر روز جمعه، آزمون تعداد ۴۲۰۵ داوطلب در صبح و تعداد ۴۶۲۷ داوطلب نیز عصر روز گذشته شنبه ۱۱ مرداد برگزار شد و در نهایت ۱۱۳۹ داوطلب نیز صبح روز یکشنبه در آخرین نوبت این آزمون شرکت می‌کنند.

بر این اساس مقرر شده پروتکل‌های بهداشتی در تمام حوزه‌های برگزاری آزمون دکتری سراسر کشور رعایت شود و تمامی داوطلبان موظف به استفاده از ماسک در جلسه آزمون باشند و فاصله صندلی‌ها بین تمامی داوطلبان رعایت شود.

همچنین به تمامی حوزه‌ها برگزاری آزمون دکتری اعلام شده که پنجره‌های محل استقرار داوطلبان به منظور ورود و خروج هوا باز نگاه داشته شود تا نگرانی از بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود نداشته باشد.

همان گونه که مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام کرده، ۱۷۶ داوطلب آزمون دکتری امسال به کرونا مبتلا هستند و افرادی که قبلا در فرم خوداظهاری ابتلای خود به کرونا را اعلام نموده‌اند، در محل جداگانه‌ای آزمون خواهند داد.

در دومین روز برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته ۸۸۳۲ داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۲۰۸۴ نفر در جلسه آزمون غایب بودند.
 
 نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شهریور ماه و نتایج نهایی داوطلبان نیز بعد از انجام مصاحبه از اوایل مهر ماه جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی https://sanjeshp.ir/ اعلام خواهد شد و تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف هستند مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه دکتری را به صورت "مجازی" و براساس سوابق تحصیلی داوطلب انجام بدهند. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: