کد خبر: ۲۶۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020August 02
این شخص با ادعاهای واهی مبنی بر درمان بیماری‌های صعب العلاج مبالغ هنگفتی از بیماران طلب و دریافت می‌کرد
شفاآنلاین>سلامت>معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از پلمب یک واحد دانشگاه پزشکی مدرن ایرانی و کلینیک درمانی احیاء در این شهرستان خبر داد که به صورت قلابی در حال فعالیت بود.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر قاسم‌زاده روز یکشنبه  اظهار داشت: فردی ۳۰ ساله‌ با جعل لقب پروفسور و با تاسیس دانشگاه و کلینیک پزشکی غیرمجاز در شهرستان بابل اقدام به جذب دانشجو کرده و از تعداد قابل توجهی مراجعه کننده در کلنیک مذکور هزینه کلان دریافت کرد.

وی بیان کرد: این شخص با ادعاهای واهی مبنی بر درمان بیماری‌های صعب العلاج مبالغ هنگفتی از بیماران طلب و دریافت می‌کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل، با هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب بابل و دادگاه ویژه مربوطه در استان محل کار این فرد مداخله‌گر در امور پزشکی را شناسایی و پلمب کرده و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.


قاسم‌زاده ضمن تاکید بر عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر برخورد با افراد غیرمجاز در حوزه‌ پزشکی و  دندانپزشکی، پوست و زیبایی و طب سنتی از مردم خواست تا فریب تبلیغات غیر واقعی و اغواکننده‌ در این حوزه‌ها را نخورند و در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل و یا با سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.

پیش از این نیز دانشگاه علوم پزشکی بابل در یک اقدامی چند دندانپزشک قلابی و عطاری‌های غیر مجاز را شناسایی و به مراجع قضایی برای رسیدگی به پرونده معرفی کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می کند، شهرستان بیش از  ۵۲۰ هزار نفری بابل را با هفت بیمارستان آیت الله روحانی و میناگر ، شهید بهشتی ، یحیی نژاد ، کودکان امیرکلا، بیمارستان مرزیکلا در بخش بابلکنار و نیز بیمارستان پرتو درمانی بابلسر را تحت پوشش دارد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: