کد خبر: ۲۶۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - 2020July 30
در آلمان در 24 ساعت گذشته تعداد 633 مورد جدید از ابتلای ویروس کرونا به ثبت رسیده است
شفاآنلاین>سلامت>آمارهای مربوط به ویروس کرونا که از آلمان و بلژیک دریافت می گردند، نگران کننده می باشند. موارد ابتلا و مرگ حتی در اروپای مرکزی و شرقی همچنان بالا می مانند. در این میان سازمان جهانی بهداشت هشدار می دهد که تصور اینکه ویروس  کرونا فصلی است امری اشتباه به شمار می آید. زیرا پاندمی کووید-19 موجی غیرفصلی خواهد بود. شیوع آن بالا و پایین خواهد رفت.

به گزارش شفاآنلاین: در آلمان در 24 ساعت گذشته تعداد 633 مورد جدید از ابتلای ویروس کرونا به ثبت رسیده است.  این آماری بسیار نگران کننده به شمار می آید. مردم آلمان بی توجه شده اند و ویلر، مدیر موسسه رابرت کخ مردم را به رعایت مقررات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک حتی در فضای بیرون ترغیب نمود.  

در اسپانیا نیز استفاده از ماسک در فضاهای عمومی اجباری خواهد بود. تجمعات به میزان حداکثر ده نفر مجاز خواهد بود و مراکز باید تا ساعت 1 به فعالیت خود پایان داده و مشتریانی که به آنها رفت و آمد می کنند، ثبت نمایند.  

در کشورهای دیگر مانند بلژیک، برزیل، فیلیپین و اروپای مرکزی نیز بر تعداد آمار مبلایان به ویروس کرونا افزوده شد و  دولت های مربوطه قوانین جدیدی در خصوص استفاده از ماسک مقرر نمودند.  


در آمریکا تحولات مهمی در خصوص واکسن به لطف تخصیص مبلغ دو میلیارد دلار از سوی دولت آمریکا صورت گرفته است. لیکن این تلاش ها در اروپا متوقف شده است. واکسن های بالقوۀ شرکت های پفیتزر، سانوفی و جانسون به واسطۀ بحث و جدل ها در خصوص قیمت ها و نحوۀ پرداخت و هزینه های قانونی متوقف شده اند.اونیره 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: