کد خبر: ۲۶۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۹ - 2020July 15
تصمیم جدید دولت در یک جلسه دادرسی به شکایات دانشگاه هاروارد و مؤسسه فناوری ماساچوست در بوستون اعلام شد و وکلای وزارت امنیت داخلی و سازمان مهاجرت نیز این موضوع را تأیید کردند
شفاآنلاین>اجتماعی>دانشجویان خارجی در آمریکا دیگر مجبور نیستند که در صورت برگزاری کلاس هایشان به طور آنلاین، این کشور را ترک کنند. سازمان مهاجرت آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که تصمیم اعلام شده در هفته گذشته لغو می شود.

به گزارش شفاآنلاین، صدها دانشگاه به این برنامه دولت اعتراض کرده و حتی 8 دادخواست علیه دولت به دادگاه های فدرال ارائه شده است. تصمیم جدید دولت در یک جلسه دادرسی به شکایات دانشگاه هاروارد و مؤسسه فناوری ماساچوست در بوستون اعلام شد و وکلای وزارت امنیت داخلی و سازمان مهاجرت نیز این موضوع را تأیید کردند.

به گزارش رسانه ها در توکیو، بالاترین میزان هشدار در رابطه با کرونا بار دیگر در این شهر برقرار شده است. این امر به علت افزایش تعداد مبتلایان، به ویژه در بین کارگران جوان در دهه سوم و چهارم زندگی می باشد. روز جمعه موارد ثبت شده روزانه به 243 مورد رسید.


پس از تردید فراوان، انگلیس در حال حاضر اجبار استفاده از ماسک در مغازه ها را دوباره برقرار می کند. پیش بینی می شود این تمهیدات از تاریخ 24 ژوئیه اعمال شود. کسانی که قانون جدید را رعایت نمی کنند ممکن است تا 100 پوند جریمه شوند. تاکنون، فقط در وسایل نقلیه عمومی در انگلیس استفاده از ماسک اجباری بود.

با توجه به تعداد فزاینده مبتلایان جدید، کالیفرنیا بسیاری از محدودیت های مربوط به کرونا را دوباره اعمال کرد: کافه ها و سینما ها باید تعطیل شوند، رستوران ها دیگر مجاز به پذیرایی از مشتریان در فضای بسته نیستند. علاوه بر این، مراکز تناسب اندام، کلیساها و مراکز خرید در 30 منطقه باید تعطیل شوند.

در نتیجه لغو محدودیت های کرونا، شمار بیماران مبتلا به کووید 19 و آمار مرگ و میر اخیراً به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. روز یکشنبه، مقامات از ثبت حدود 8،500 مورد ابتلای جدید و 72 جانباخته خبر دادند. این ایالت تا امروز بیش از 320 هزار مورد ابتلا داشته است.

سازمان حقوق کودکان Save the Children وضعیت اضطراری جهانی آموزشی به خاطر پاندمی کووید 19 اعلام کرد. براساس گزارشی که روز دوشنبه توسط این سازمان منتشر شد، امکان دارد تا پایان سال نزدیک به ده میلیون کودک برای همیشه از تحصیل محروم شوند. این امر به ویژه دختران ساکن کشورهای فقیر یا مناطق دچار درگیری را تحت تأثیر قرار داده که به علت تعطیلی مدرسه و مشکلات اقتصادی مجبور به کار یا ازدواج زودهنگام می شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: