کد خبر: ۲۶۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۹ - 2020July 15
همه پیشنهادها از جمله شرایط اخراج به دلیل عدم نیاز را در جریان جلسات رایزنی با کارمندان و نمایندگان اتحادیه صنفی مورد بررسی قرار می دهیم.
شفاآنلاین>سلامت>با تداوم تاثیر بحران کرونا بر صنعت رسانه، قصد دارد شمار نیروهای کاری خود را کاهش دهد.

به گزارش شفاآنلاین، تصمیم مسئولان روزنامه گاردین برای کاستن از تعداد نیروهای کاری بر ۱۸۰ شغل در این روزنامه تاثیر می گذارد.

مسئولان این روزنامه با صدور بیانیه ای اعلام کردند که بیماری همه گیر کووید – ۱۹، چشم انداز مالی ناپایداری را برای این روزنامه رقم زده است، به طوری که انتظار می رود درآمد این روزنامه به میزان بیش از ۲۵ میلیون پوند در بودجه سالانه کاهش یابد.

مسئولان این روزنامه یادآور شدند که گروه رسانه ای گاردین که شرکت مادر گاردین و آبزرور است، با زیان های سالیانه پایدار در سال های آتی روبه روست، مگر آنکه اقدام های قاطعانه ای در جهت کاهش هزینه ها در پیش گرفته شود.

مقام های گاردین همچنین تاکید کردند که به انتشار رایگان محتوای آنلاین این روزنامه متعهد می مانند و از بسیاری از رقبا در اعمال نمونه های پرداخت مالی تبعیت نمی کنند. در عوض، بر رشد دیجیتال گاردین و بر مدل درآمد خواننده خود متمرکز می شوند.

سخنگوی گروه رسانه ای گاردین درمورد فرآیند اخراج داوطلبانه گفت: همه پیشنهادها از جمله شرایط اخراج به دلیل عدم نیاز را در جریان جلسات رایزنی با کارمندان و نمایندگان اتحادیه صنفی مورد بررسی قرار می دهیم.

پیشتر انجمن رسانه‌های انگلیس هشدار داد، یک سوم شبکه‌های شنیداری این کشور به دلیل کاهش حجم تبلیغات دریافتی و مشکلات مالی در خطر تعطیل شدن قرار دارند.


اقتصاد انگلیس که پیش از بحران کرونا، زیر فشار ابهامات ناشی از خروج این کشور از اتحادیه اروپا قرار داشت، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. برگزیت تا پیش از شیوع کرونا، هزینه‌ای معادل ۱۷۰ میلیارد دلار به اقتصاد انگلیس تحمیل کرد.

تازه‌ترین نتایج تحقیقات دفتر آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد، آمار بیکاری در سه ماهه منتهی به فوریه (بهمن-اسفند) و پیش از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور افزایش قابل توجهی را تجربه کرد.

براساس گزارش‌ها، از هر ۲۰ انگلیسی یک نفر شغل خود را به دلیل کرونا از دست داده و آمار فقر در این کشور شیب صعودی گرفته است.

رشد اقتصادی انگلیس از ماه ژانویه تا مارس ۲۰۲۰ میلادی ۲.۲ درصد نسبت به سه ماهه قبل (اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۹) افت کرد که این میزان بیش از حدی بود که کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند.

کمیته سیاست‌های پولی بانک مرکزی انگلیس پیش‌بینی کرده است؛ اقتصاد این کشور ۱۴ درصد از قدرت خود را تا پایان سال جاری از دست خواهد داد که این رقم بیشترین میزان در ۷۱ سال گذشته به‌شمار می‌رود. گاردین  
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: