کد خبر: ۲۶۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۹ - 2020July 12
از زمان آغاز شیوع کرونا در ایران نیز برخی از هنرمندان مطرح ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شدند که به تعدادی از آنها در ادامه اشاره شده است
شفاآنلاین>اجتماعی>سلامت>از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در ایران بسیاری از هنرمندان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در ادامه به برخی از مهم‌ترین چهره‌ها اشاره می‌کنیم.

به گزارش شفاآنلاین، از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در جهان خطر مبتلا شدن به این ویروس همه مردم را تهدید می‌کرد و ویروس آنقدر هوشمند نبود تا به سراغ طبقه خاص اجتماعی یا صنف خاصی نرود؛ به همین دلیل بسیاری از هنرمندان و شخصیت‌های برجسته نیز به این ویروس مبتلا شده و از آن عبور کرده‌اند.

تام هنکس، ستاره پرسابقه هالیوود و همسرش ریتا ویلسون ۲۲ اسفند (۱۲ مارس) در حین اقامت خود در استرالیا اعلام کردند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. روز گذشته نیز خبر ابتلای آمیتاب باچان، ستاره سینمای هند به کرونا منتشر شد.

از زمان آغاز شیوع کرونا در ایران نیز برخی از هنرمندان مطرح ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شدند که به تعدادی از آنها در ادامه اشاره شده است.

لیلا بلوکات

اواخر خردادماه لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد که به بیماری کرونا مبتلا شده است. او از مردم درخواست که بیماری را جدی بگیرند.

بلوکات درباره ابتلا به بیماری کرونا در صفحه شخصی خود نوشت: «بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می‌خواهم که رعایت کنید. من سه ماه قرنطینه را رعایت کردم و در آخر که زندگی جریان پیدا کرد و ستاد مبارزه با کرونا یکی یکی مکان‌های عمومی و رفت و آمدها را آزاد کرد، قسمت شد و سفر کردم به مشهد مقدس و به دیدار بچه‌های معلول شتافتم. ولی افسوس با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از جانب خودم باز هم این ویروس منحوس امانم نداد و مرا نیز مبتلا کرد».

بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون، در روز جمعه ۲۰ تیرماه با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد.

این بازیگر در این باره نوشت: «جمعه‌تون به شادی... روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علایٔم بیماری کرونا رو با لطف و یاری خداوند، دعای مادرم و خانواده و همسر مهربانم، دوستان و نزدیکانم و الطاف ائمه و فرشتگان در منزل می‌گذرونم. چون عادت ندارم جز شادی و خبر خوب چیزی را منتشر کنم، خواستم بگم رو به بهبودی‌ام و از فردا تا آخرین روز قرنطینه براتون از تجربیاتم خواهم گفت».

کیانوش گرامی

کیانوش گرامی بازیگر باسابقه تلویزیون و سینما اواسط تیرماه در صفحه شخصی خود از ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.

گرامی بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی، چون «میوه ممنوعه»، «آشپزباشی»، «سلطان»، «دایره زنگی»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «سن پترزبورگ» را در کارنامه دارد.

منوچهر هادی

منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون در روز ۲۱ تیرماه از مثبت بودن تست کرونای خود خبر داد و در عین حال وضعیت جسمی خود را مناسب عنوان کرد.

این کارگردان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، ابتلا به ویروس کرونا را تایید کرده است. هادی در این زمینه نوشته است: «هفته پیش کمی سرفه می‌کردم تماس گرفتم آمدند منزل تست کرونا دادم و فردایش جوابش آمد که مثبت بود. شبش کمی تب و لرز داشتم اما بعدش حالم بهتر شد. دکتر متخصص توصیه کرده است دو هفته در منزل قرنطینه باشم و از منزل بیرون نروم تا دیگران را مبتلا نکنم».

گلاب آدینه و نورا هاشمی

گلاب آدینه، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دخترش نورا هاشمی در اواسط اردیبهشت ماه با انتشار ویدئویی اعلام کردند که هر دو به ویروس کرونا مبتلا شدند.

گلاب آدینه در این ویدیو گفت که ویروس کرونا از هرچه فکر کنیم به ما نزدیک‌تر است. نورا هاشمی در این ویدیو چنین توضیح داد: از روز دوم فروردین دچار چند عطسه ساده شد اما از فردای آن روز هیچ مزه‌ای را حس نمی کردم.از آن روز مدت یک هفته نه طعم و نه بویی را حس نمی کردم. هیچ وقت چنین چیزی را در زندگی ام تجربه نکرده بودم».

رضا بهرام

حسین توتونچیان مدیر برنامه‌های رضا بهرام در روز ۶ تیرماه اعلام کرد: نتیجه آزمایش کرونای رضا بهرام مثبت شده است و حدود ٥ روز است که طبق گفته پزشک معالج ریه‌هایش درگیر این ویروس شده‌اند و بلافاصله در منزل خود دوران قرنطینه را آغاز کرده و قرار است طبق دستور پزشک به مدت ۱۲ روز قرنطینه باشد.

بهرام متولد ۲۰ دی‌ماه سال ۱۳۷۰ در یزد و خواننده سبک موسیقی تلفیقی ایرانی است و اجراهای زنده متعددی در صدا و سیما داشته است. آنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار