کد خبر: ۲۶۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۹ - 2020July 11
معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: هم اکنون بیمارستان‌های تامین اجتماعی نیز همسو با بیمارستان‌های دانشگاهی در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ پیشقدم هستند، بطوریکه این سازمان برای هر بیمار مبتلا به کرونا، بیش ازپنج میلیون تومان به طور میانگین هزینه می‌کند.

شفاآنلاین >سلامت> دکتر جواد عابدی افزود: طی هفته‌های گذشته بیماری کرونا در این استان شیوع بیشتری یافته و بر این اساس بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان برای خدمات رسانی بهینه و همکاری های بین بخشی وارد عمل شده است.

به گزارش شفاآنلاین:عابدی اضافه کرد: تاکنون ۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان امام حسین(ع) شهر زنجان پذیرش و بستری شده اند و در بیمارستان امید ابهر نیز از هفته گذشته با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا پذیرش این بیماران انجام می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: تعداد تخت های بیمارستان های تحت پوشش تامین اجتماعی استان از ۱۵ به ۶۰ تخت افزایش یافته و در واقع مراکز اعم از بستری و سرپایی برای خدمت رسانی به بیماران و افراد مشکوک به بیماری کرونا با حداکثر توان در حال خدمات رسانی هستند.

وی اظهار داشت: اقدامات احتیاطی در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی استان زنجان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ادامه دارد.

عابدی افزود: تجهیز مراکز به مواد ضدعفونی کننده و استفاده کارکنان و مراجعه کنندگان از این مواد و البته اتخاذ تمامی تدابیر لازم برای حفظ ایمنی مراجعه کنندگان و کارکنان از جمله اقداماتی است که تا رفع کامل خطر این بیماری تداوم خواهد داشت.

این مسؤول ادامه داد: خوشبختانه با کارهای انجام گرفته بیش از هفت نفر از متخصصان و فوق تخصص‌ها در رشته های جراحی عمومی، چشم پزشکی و داخلی برای بیمارستان امام حسین (ع) جذب شده و این پزشکان مشغول به کار شده اند.


شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید


معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان متخصص قلب و رادیولوژی را از مهمترین نیازهای این مرکز درمانی عنوان و خاطرنشان کرد: در دیدارهای جداگانه، موضوع به نمایندگان مجلس و مسؤولان ارشد استانداری یادآوری شده است و همچنان پیگیر حل این مشکل از مبادی رسمی هستیم.
 هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می‌کنند.


ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: