کد خبر: ۲۶۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 2020July 09
قصد نداریم قرنطینه کامل یا محدودیت‌های شدید همچون ماه مارس اعمال کنیم. چون از این مسئله درس گرفته‌ایم که اعمال مجدد قرنطینه کامل پیامدهای اقتصادی و انسانی فاجعه‌باری به همراه دارد
شفاآنلاین>سلامت>نخست‌وزیر فرانسه ضمن هشدار در باره موج دوم کرونا در این کشور تصریح کرد که برقراری دوباره قرنطینه کامل در فرانسه پیامدهای اقتصادی و انسانی در پی دارد و به همین دلیل به دنبال ایجاد قرنطینه کامل نیستیم.

به گزارش شفاآنلاین، دولت فرانسه تایید کرد که در حال آماده شدن برای مواجهه با موج دوم شیوع کرونا در این کشور است، اما به دنبال اعمال قرنطینه کامل و محدودیت‌های شدید نخواهد بود.

ژان کستکس نخست‌وزیر جدید فرانسه در مصاحبه با شبکه "بی اف ام" خاطر نشان کرد: هدف من آماده‌سازی فرانسه برای موج دوم شیوع کرونا همزمان با تداوم زندگی عادی است.

وی افزود: قصد نداریم قرنطینه کامل یا محدودیت‌های شدید همچون ماه مارس اعمال کنیم. چون از این مسئله درس گرفته‌ایم که اعمال مجدد قرنطینه کامل پیامدهای اقتصادی و انسانی فاجعه‌باری به همراه دارد.


این مقام فرانسه همچنین عنوان کرد، هرگونه تعطیلی مشاغل و یا اجبار افراد به منزل ماندن منحصر به یکسری مناطق خاص خواهد بود.

نخست‌وزیر فرانسه هشدار داد: ویروس کرونا همچنان وجود دارد.

کاخ الیزه به تازگی به دنبال قبول استعفای ادوار فیلیپ از سوی امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه، «ژان کَستکس» را به عنوان نخست وزیر جدید این کشور معرفی کرد؛ انتخابی که در پی اختلاف‌های شدید میان مکرون و فیلیپ، از آن به عنوان آغاز تغییرات جدی در اعضای کابینه و سیاست‌های دولت تعبیر می‌شود.

«ادوار فیلیپ» وکیل و سیاستمدار فرانسوی که در آستانه ورود به ۵۰ سالگی خود قرار دارد ، در ۱۵ می ۲۰۱۷ ( ۲۵ اردیبهشت ۹۶)  از سوی رئیس جمهوری به عنوان نخست‌وزیر فرانسه انتخاب شد و پس از سه سال و اندی عهده‌داری این مسوولیت استعفای خود را تقدیم «امانوئل مکرون» کرد که بلافاصله از سوی رئیس دولت هم پذیرفته شد. خبرگزاری فرانسه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: