کد خبر: ۲۶۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۹ - 2020July 09
روز حادثه در فرصتی مناسب ژیار را به بهانه گردش و بازی به باغی بردم و ابتدا با گذاشتن دست مقابل دهانش وی را بی حال کرده و سپس با چاقو مچ دستان کودک را زخمی کردم و رگش را بریدم
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>نامادری بی‌رحم که پسر ۵ ساله همسرش را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش شفاآنلاین، راز این جنایت فجیع از چند روز قبل و با کشف پیکر خونین پسر ۵ ساله‌ای به‌ نام ژیار در یک باغ واقع در جوانرود فاش شد. با حضور مأموران پلیس و تیم جنایی در محل مشخص شد رگ‌های مچ دست این کودک بریده و از بالای یک تپه به پایین پرت شده است.

 سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: پس از گزارش قتل این پسربچه پنج ساله به پلیس آگاهی جوانرود، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.کارآگاهان در تحقیقات گسترده و تخصصی خود پس‌ از بازجویی از خانواده این کودک دریافتند وقتی ژیار یک سال و نیمه بوده مادرش خودکشی کرده و جان باخته بود. 

از آن زمان نیز این کودک با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کرده تا اینکه حدود یک سال قبل پدر ژیار با زنی ۳۰ ساله ازدواج کرد و مدتی بعد نیز فرزندش را نزد خود برد. کارآگاهان در تحقیق از نامادری ژیار با توجه به اظهارات ضد و نقیض وی در مورد کودک به او مشکوک شدند. بدین ترتیب دستور بازداشت این زن صادر شد و وی در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و به قتل ژیار اعتراف کرد.

زن جوان که انگیزه خود را از این جنایت حسادت عنوان کرده بود گفت: حدود یک‌سال پیش با پدر ژیار ازدواج کردم. این کودک تا چندی پیش نزد پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کرد اما شوهرم گفت باید او را پیش خودمان بیاوریم.

 از وقتی این بچه پا به خانه ما گذاشت تمام مهر و محبت و توجه شوهرم معطوف به او شده بود و دیگر انگار مرا نمی‌دید. کم‌کم از حضور این بچه در خانه احساس نارضایتی می‌کردم و او را مانند یک رقیب می‌دیدم به‌همین خاطر تصمیم گرفتم این مانع خوشبختی را از سر راه بردارم. 

روز حادثه در فرصتی مناسب ژیار را به بهانه گردش و بازی به باغی بردم و ابتدا با گذاشتن دست مقابل دهانش وی را بی حال کرده و سپس با چاقو مچ دستان کودک را زخمی کردم و رگش را بریدم.


زن سنگدل ادامه داد: پس از آنکه پیکر نیمه جان کودک را برای ساعتی در باغ رها کردم دوباره به محل برگشتم و وقتی از مرگ او مطمئن شدم برای صحنه‌سازی وی را به یک بلندی برده و او را به پایین پرتاب کردم تا مرگ ژیار را یک حادثه جلوه دهم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با ابراز تأسف عمیق از وقوع این جنایت دلخراش، گفت: ژیار پنج ساله در حالی قربانی حسادت و کینه‌توزی نامادری خود شد که با کمی تدبیر و درایت می‌شد از وقوع آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه قاتل ۳۱ ساله طبق اظهارات خود مجبور به جدایی از همسر اولش شده است، گفت: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌ها برای ارائه مشاوره‌های لازم در تمامی زمینه‌ها به‌صورت رایگان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند افرادی که در زندگی به بن‌بست می‌رسند یا نیاز به مشاوره و کمک دارند با دریافت مشاوره‌های تخصصی می‌توانند از بروز بسیاری اختلافات و اتفاقات ناگوار پیشگیری کنند. ایران

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: