کد خبر: ۲۶۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 2020July 08
بر خلاف ترامپ، جو بایدن نامزد دمکرات ها هر روز قدرت و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و شانس او برای پیروزی در مسابقه انتخاباتی زیاد است و با ۱۰ امتیاز فاصله از ترامپ پیشاپیش او حرکت می کند.
شفاآنلاین>اجتماعی>امکان باخت ترامپ در انتخابات پیش روی آمریکا و پیروزی نامزد دمکرات ها افزایش یافته است.

به گزارش شفاآنلاین، ساوث چاینا با اشاره به اینکه همزمان با افزایش باخت ترامپ، شانس جو بایدن نامزد دمکرات ها بالا رفته است، نوشت: اقبال سیاسی ترامپ برای پیروزی در انتخابات افول کرده و سنا با خطر از دست دادن اکثریت روبرو است.

نظرسنجی مشترک این روزنامه با پولیتیکو نشان می دهد مجموعه کسانی که فکر می کنند کشور به سمتی اشتباه در حرکت است به بالاترین میزان در ماه های گذشته یعنی ۷۵ درصد رسیده است و نرخ محبوبیت ترامپ هم در پایین ترین میزان قرار دارد.

در این گزارش با استناد به داده های این نظر سنجی مشترک، ترامپ از چند ماه قبل با مجموعه ای از چالش ها روبرو بوده و بخت او برای پیروزی هر روز کمتر می شود.

روزنامه چینی خاطر نشان کرد بر خلاف ترامپ، جو بایدن نامزد دمکرات ها هر روز قدرت و محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و شانس او برای پیروزی در مسابقه انتخاباتی زیاد است و با ۱۰ امتیاز فاصله از ترامپ پیشاپیش او حرکت می کند.


گزارش حاکی است: فضای عمومی در آمریکا آنقدر مسموم است که امکان دارد جمهوری خواهان را که اکثریت مجلس سنا را در اختیار دارند به خطر بیندازد و ممکن است سال آینده آنها دیگر حایز اکثریت نباشند.

به نوشته این روزنامه، بر خلاف جمهوری خواهان، نامزد دمکرات ها از اقبال مردمی بیشتری برخوردار شده است و بررسی ها شانس بیشتری به او و حزبش برای پیروزی و کنترل اکثریت کرسی های سنا در سال ۲۰۲۱ میلادی می دهد.

ساوت چاینا نوشته است پس از شیوع کرونا و به دلیل آنکه دولت ترامپ برخورد مناسب و کنترلی روی ویروس نداشته و موفق به مهار آن نشده، نارضایتی عمومی از وی بشدت افزایش یافته است.ساوت چاینا مورنینگ پست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: